توضیحات مسئول مسابقات فدراسیون هندبال درباره رقابت‌های لیگ برتر

رئیس کمیته داوران و مسئول مسابقات فدراسیون هندبال درباره نحوه برگزاری این رقابت ها توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مراد کرمی رئیس کمیته داوران و مسئول مسابقات فدراسیون هندبال گفت:  امیدواریم بتوانیم مسابقات را به صورت حرفه‌ای تری برگزار کنیم و بازیکنان خوبی هم برای تیم ملی داشته باشیم.

او درباره لیگ برتر هندبال و ترکیب تیم ها افزود: اسامی بازیکنانی که داده می‌شود تا نیم فصل دیکر نمی‌تواند تغییر کند.

کرمی ادامه داد: ۳ اعزام بین المللی داریم و اگر بخواهیم در یک جدول کار کنیم ۲۱ هفته طول می‌کشد یا بخشی از مسابقات را بیاندازیم برای سال آینده و یا اینکه ۵ روز یکبار مسابقات را برگزار کنیم، البته می شود مسابقات را گروهی برگزار کرد که در اینصورت ده هفته طول می‌کشد.

کرمی درباره بازی های لیگ خاطرنشان کرد: در صورت پخش زنده بازی ها باید روز‌های سه شنبه و پنجشنبه برگزار شود. همچنین تمام مدارک تیم ها و بازیکنان باید در سامانه ثبت شود. تلاش می‌کنیم قبل از عید مسابقات تمام شود، همچنین اگر تیمی نیامد از جدول حذف می‌شود.

رئیس کمیته داوران و مسئول مسابقات فدراسیون هندبال درباره قرعه کشی مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: قرار شد بازی هایمان پیش از عید به پایان برسد و از هر گروهمان ۴ تیم به بالا صعود کند.

تیم‌های راه یافته به دور بالاتر در یک گروه هشت تیمی با احتساب امتیاز‌های دور نخست به رقابت با هم می‌پردازند ودر نهایت تیم‌های اول تا هشتم و نهم تا یازدهم هم مشخص می‌شود.

او گفت: اولویت با اردو‌ و مسابقات تیم‌ملی و‌ مسابقات خارجی است.


بیشتر بخوانید:

پاکدل: نماد هر فدراسیون تیم ملی آن است/ اگر تیمی مشکل سالن را حل نکند باید در استان همجوار بازی‌ها را برگزار کند

مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال انجام شد

استکی: با تلاش‌های فدراسیون کمبود‌های تیم ملی بر طرف شد


انتهای پیام/

اظهارات کرمی درباره لیگ برتر هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار