نماینده پارلمان انگلیس به آزار جنسی دو زن متهم شد

یک نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس از سوی دادستانی این کشور به سه بار آزار جنسی دو همکار زن خود متهم شد.

نماینده پارلمان انگلیس به آزار جنسی دو زن متهم شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، چارلی الفیک، نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس به سه بار تجاوز جنسی به دو زن متهم شد. قرار است این نماینده در ۶ سپتامبر در دادگاه عالی وست‌مینستر محاکمه شود.

خدمات داستانی عالی انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از بررسی شواهد این پرونده دادستانی عالی به این نتیجه رسید که الفیک را متهم کند».

سخنگوی دادستانی در این خصوص گفت: «خدمات دادستانی عالی امروز (دوشنبه ۲۲ ژوئیه) چارلز الفیک، نماینده شهر دوور را به سه تجاوز جنسی به دو زن متهم کرد. این تصمیم پس از بررسی تمامی پرونده‌ای که پلیس در اختیار قرار داده بود اتخاذ شد».

این در حالی است که الن پیرت، وکیل این نماینده محافظه‌کار، در واکنش به این خبر گفت الفیک از ابتدا گفته است که «هر گونه خطا را انکار می‌کند». او در ادامه افزود: «موکلم با قدرت از خود دفاع و نامش را از هر گونه جرمی پاک خواهد کرد».

این عضو حزب محافظه‌کار پارلمان انگلیس در سال ۲۰۱۷ پس از آنکه به جرایم جنسی علیه دو همکار خود متهم شد عضویتش در این حزب معلق گشت. با این حال توانست با این ادعا که «کاملا اطمینان دارد بی‌گناه است» پیش از نخست‌وزیری ترزا می‌ در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۸ دوباره به عضویت این حزب درآید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار