عامل کلاهبرداری میلیاردی با دستگاه اسکیمر در امیدیه دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: عامل کلاهبرداری با دستگاه اسکیمر در شهرستان امیدیه شناسایی و دستگیر شد.

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آن‌ها گفت: بررسی موضوع به صورت ویژه به تیم ویژه پلیس آگاهی ابلاغ گردید.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس با اقدامات تخصصی و رصد دقیق اطلاعاتی، یک نفر از سرشاخه‌های اصلی باند کلاهبرداری را در شهرستان امیدیه شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر نمودند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که متهم خود را در مغازه‌ها به عنوان کارگر معرفی می‌کرد و با یک دستگاه اسکیمر دور از چشم مشتریان و صاحب مغازه، مشخصات کارت مشتریان را کپی برداری و در فرصتی مناسب حساب بانکی آن‌ها را خالی می‌کرد.

این مقام ارشد انتظامی اذعان داشت: متهم تاکنون به برداشت ۱۰ میلیارد ریال از حساب بانکی ۷۰ نفر از شهروندان اعتراف کرده و با توجه به گستردگی فعالیت اعضای این باند تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری همدستان متهم همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به تحویل متهم به مرجع قضائی اشاره و به شهروندان توصیه کرد: رمز عبور خط مقدم دفاعی شما در حفاظت از اطلاعات ذخیره شده است، مطمئن شوید و با هوشیاری آن را حفظ و از بازگوکردن آن برای دیگران اجتناب کنید.

انتهای پیام/گ

پلیس، میزبان کلاهبردار حرفه‌ای

برچسب ها: پلیس آگاهی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.