در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

هشدار پلیس به خودروهای فاقد پلاک و موتورسواران متخلف

رئیس پلیس تهران بزرگ درباره اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی در سطح شهر تهران توضیحاتی داد.

هشدار پلیس به خودروهای فاقد پلاک و موتورسواران متخلفبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در در حاشیه کارگاه بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ویژه رانندگان متخلف پوشش پلاک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح‌های انضباط ترافیکی‌ را در سطح شهر تهران از یک ماه گذشته آغاز کردیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه به تناسب روی طرح‌های مختلف فعالیت می‌کنیم، افزود: امروز در کنار ۴۰۰ نفر از کسانی بودیم که پلاک خودرو آن‌ها مخدوش شده بود و از امروز نیز طرح برخورد با خودروهای فاقد پلاک را آغاز کردیم.

او با اشاره به آغاز طرح ساماندهی موتورسواران در پایتخت گفت: طرح‌های مختلف پلیس راهنمایی و رانندگی با جدیت در تهران آغاز شده است و به همین منظور به موتورسواران هشدار می‌دهم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: صاحبان خودروهای فاقد پلاک و رانندگانی که از خط ویژه، محل عبور عابر پیاده و خلاف جهت تردد می‌کنند در اولویت ما برای برخورد هستند.

سردار رحیمی گفت: بحث برخورد با خودروهای فاقد پلاک از دیروز آغاز شده که تا امروز حدود ۴۰۰ خودرو متخلف در این زمینه توقیف شده است که صاحبان آن‌ها برای رسیدگی به تخلفاتشان به دادسرا معرفی شدند.

او با بیان اینکه تعداد خودرو‌های پلاک مخدوش بیش از یک هزار دستگاه بوده است، افزود: موضوع برخورد قانونی با متخلفان و فرهنگ سازی در این حوزه به طور ویژه در دستور کار است.

سردار رحیمی گفت: افرادی که تخلف پلاک مخدوشی برایشان ثبت شده، تصاویرشان موجود است و نمی‌توانند ادعا کنند که پلاک خودرو آن‌ها به اشتباه در سامانه پلیس راهور ثبت شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار