واکنش عصبی ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به بازداشت تعدادی از جاسوس‌های سازمان سیا توسط وزارت اطلاعات ایران، این شکستِ اطلاعاتی را از اساس انکار کرد!

واکنش ترامپ به دستگیری جاسوسان سیا در ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در واکنشی طبیعی و توام با عصبانیت به خبر بازداشت تعدادی از جاسوس‌های سازمان سیا در ایران، ضمن انکار این شکستِ اطلاعاتی، به اتهام‌زنی علیه تهران پرداخت.

وی در صفحه توئیتر خود در این باره نوشت: «گزارش دستگیری جاسوسان سیا در ایران کاملا دروغ است. هیچ حقیقتی در آن وجود ندارد. این یک دروغ و پروپاگاندای دیگر است که توسط حکومتی مطرح شده که به نحو بدی در حال سقوط است و نمی‌داند چه کاری باید انجام دهد.»

ترامپ همچنین در ادامه توئیت خود با وجود گزارش‌های مختلفی که اثرگذاری کمپین فشار او علیه ایران را مورد تردید قرار داده‌اند، مدعی شد که اقتصاد ایران [به خاطر تحریم‌های او] مرده است و بدتر نیز خواهد شد.»

مدیرکل ضدجاسوسی وزارت اطلاعات صبح امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام خواهند شد.

طبق اعلام وزارت اطلاعات، جاسوسان شناسایی شده از شاغلان مراکز حساس و حیاتی و بخش خصوصی در حوزه‌های اقتصادی، هسته‌ای، زیرساختی، نظامی و سایبری بودند که به صورت پیمانکار یا مشاور در این بخش‌ها فعالیت داشتند و جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی‌شده از مراکز مهم و انجام عملیات‌های فنی – اطلاعاتی از مأموریت‌های محول شده به آنها بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شکست در آسمان و دریا بطور همزمان در یک عملیات برنامه ریزی شده و دقیق با تمام حمایتها و پشتیبانی های هوائی و دریائی:
1 ) ""ساقط کردنMQ-4C پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته که با هواپیمای بمب افکن جاسوسیP8-A با 35سرنشین حمایت و پشتیبانی میشد در حالیکه ناوهواپیمابر آبراهام لینکلن با تمام تجهیزات مدرن و 4000تفنگدار نیروی دریائی او را رصد و پشتیبانی و رهگیری میکردند......
2 ) در خاکهای سرزمینی و مرزی هم یکبار در عمق خاک ایران در "عملیات پنجه عقاب" در صحرای طبس و این بار هم با اسیر شدن 72جاسوس CIA در ایران و کشورهای همجوار با ایران که در یک عملیات ضربتی نابود و شبکه آنان منهدم شد......چرا؟! ترامپ عصبی و ناراحت نباشد با اینهمه تحریمهای شدید و بیسابقه و از درجه حداکثری به اذعان مقامات آمریکائی و.....به قول شهید بهشتی آمریکا از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر...........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۳۱ تير ۱۳۹۸
باورش نميشه ما يه همچين قدرتي داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۳۱ تير ۱۳۹۸
همه را اعدام کنید تا آمریکا درس عبرتی بگیرد و نه بگوید دروغ است و نه به فکر جاسوس بازی های بعدی بیفتد
آخرین اخبار