بسته حوادث امروز ۳۱ تیرماه ۹۸؛

از کشف محموله‌های تریاک تا دستگیری سارقان در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۳۱ تیرماه ۹۸ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۳۱ تیرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

توقیف ۲ محموله تریاک در امیدیه و هندیجان

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس شهرستان‌های هندیجان و امیدیه با اقدامات اطلاعاتی از انتقال ۲ محموله موادمخدر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مستقر در ایستگاه بازرسی "امامزاده عبداله" شهرستان هندیجان با اقدامات تخصصی مسیر تردد یکی از محموله‌های مواد مخدر را در محور "دیلم - هندیجان" شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی منسجم خودروی پژو پارس حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آن ۱۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در عملیاتی دیگر ماموران بخش زیدون شهرستان امیدیه با اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی، خودروی سمند حامل مواد مخدر را متوقف و در بازرسی از آن ۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع این ۲ عملیات ۱۵۵ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارقان محتویات خودرو در بند قانون

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز با اشاره به وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با تحقیقات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری اذعان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

توقف ۴ خودرو پراید حامل کالای قاچاق در ایستگاه قانون

سرهنگ سید محمد صالحی جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ماهشهر با اقدامات تخصصی و کنترل دقیق محور‌های مواصلاتی "ماهشهر _ اهواز" ۴ دستگاه خودروی پراید وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده ۶ دستگاه یخچال، ۲ دستگاه لباسشویی، یک هزار و ۵۹۶ قالب صابون و ۸ هزار ژیلت فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سرهنگ صالحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این رابطه ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: سود جویان و مخلان اقتصاد داخلی کشور بدانند نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی به کنترل تحرکات با هرگونه فعالیت سود جویان برابر قانون برخورد خواهد کرد.

سارق افراد سالخورده در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت بعنف توسط فردی ناشناس که با سر و صورتی بسته و با تهدید اقدام به سرقت از افراد سالخورده می‌کرد، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت.

وی اذعان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ با تجزیه و تحلیل وقوع سرقت‌ها و اقدامات تخصصی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس و پس از مواجهه حضوری با مالباختگان به پنج فقره سرقت بعنف از افراد سالخورده در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شد.

دستگیری ۴ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط پلیس هندیجان

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان در سطح شهرستان، ماموران انتظامی این فرماندهی با اقدامات تخصصی و هماهنگی مرجع قضائی باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای به همراه یک نفر مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.

سرهنگ ابدالی فرد اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

سارقان منزل در دام پلیس افتادند

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این کلانشهر قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۲۴ اهواز موفق شدند، پس از اقدامات اطلاعاتی و با گشت زنی‌های مستمر و هدفمند ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ دالوند افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، اموال سرقتی از قبیل: گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، سیستم پخش خودرو و چند آیفن تصویری کشف شد، همچنین متهمان در تحقیقات به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، اظهار کرد: بیشتر سرقت‌های منزل علت آن ضعیف بودن قفل‌ها و توپی درب‌های ورودی است، لذا شهروندان برای پیشگیری از سرقت محل سکونت خود را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.