پرداخت سه هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت سه هزار و ۶۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۱۶ هزار و ۵۳۷ طرح ارائه شده در مناطق زلزله زده استان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : پرداخت این مقدار تسهیلات زمینه اشتغال ۱۸ هزار و ۶۶ نفر را پس از وقوع زلزله مهیب ۷.۳ ریشتری در مناطق زلزله زده استان فراهم کرده است.

وی، شهر‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، دالاهو، قصرشیرین، گیلانغرب، روانسر، ماهیدشت، کوزران، جوانرود و پاوه را جزو مناطق زلزله زده استان کرمانشاه معرفی کرد که به متقضایان تسهیلات پرداخت شده است.

عزیزی، بیشترین مقدار تسهیلات پرداختی را متعلق به زلزله زدگان سرپل ذهاب با یک هزار و ۳۱۰ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مقدار تسهیلات به پنج هزار و ۸۹۱ طرح پرداخت شده و حاصل آن ایجاد ۶ هزار و ۲۹۸ فرصت شغلی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه افزود: ثلاث باباجانی با ۵۸۶ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال و اسلام آبادغرب با ۴۱۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال رتبه‌های دوم و سوم را در دریافت تسهیلات اشتغالزایی به خود اختصاص داده اند.

وی یادآوری کرد: پس از سرپل ذهاب، شهر‌های ثلاث باباجانی با سه هزار و ۴۷۲ شغل و دالاهو با ۲ هزار و ۹۸۴ شغل بیشترین فرصت‌های شغلی در آن‌ها ایجاد شده است.

 .

 

 

انتهای پیام/د

۱۶ هزار و ۵۳۷ طرح ارائه شده در مناطق زلزله زده

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار