قاضی‌پور طی تذکری در صحن:

سؤال رحیمی توهین به سپاه است/ نحوه بیان نماینده تهران زیر سؤال بردن اقدامات سپاه علیه جاسوسان هسته‌ای است

نماینده ارومیه گفت: سؤال رحیمی و نحوه بیان وی از وزیر دفاع و زیر سؤال بردن اقدامات سپاه درباره اقدامات اطلاعاتی علیه جاسوسان هسته‌ای است.


سؤال رحیمی توهین به سپاه است/ نحوه بیان نماینده تهران زیر سؤال بردن اقدامات سپاه  علیه جاسوسان هسته‌ای استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در نوبت عصر صحن علنی امروز مجلس با استناد به اخطار اصول ۱۵۰ و ۱۵۶ و مواد ۱۰۶ و ۱۰۹ و ۲۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: سؤال رحیمی و نحوه بیان وی از وزیر دفاع و زیر سؤال بردن اقدامات سپاه درباره اقدامات اطلاعاتی علیه جاسوسان هسته‌ای حاشیه‌های امنیتی برای جمهوری اسلامی داشته و حیثیت ایران را در سطح بین‌المللی خدشه‌دار کرد ضمن اینکه این سؤال به هیچ‌وجه وارد نبوده است.

وی با تاکید براینکه هیئت رئیسه مجلس در این مورد بسیار ضعیف عمل کرده است، افزود: قوه قضائیه نهادی مستقل است و حمله به سپاه حمله به نظام جمهوری اسلامی بوده و خون‌بهای شهدای زیادی از جمله شهید باکری‌هاست.

قاضی‌پور اظهار کرد: رحیمی شما بدعتی جدید را در مجلس شروع کردید، در حالیکه سپاه در نامه‌ای به صراحت اعلام کرده این فیلم منتشر شده درباره جاسوسان هسته‌ای محرمانه نبوده است، لذا سؤال رحیمی چه ربطی به قوه قضاییه، دادگستری و سپاه دارد؟

وی ضمن بیان اینکه سؤال رحیمی توهین به سپاه است خطاب به مصری گفت: آقای رئیس اجازه ندهید نگاه مردم به شما تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
عجب اينم از نماينده ملت
-
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سپاه خار چشم خيليا شده خداحفظ کنه سپاهيان عزيزمون رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
بعضیا لازم است بدونن اگر سپاه نبود الان معلوم نبود ناموسشان سرنوشتان چه میشد؟!!!
آخرین اخبار