چرا فدراسیون فوتبال راه مدیران استقلال را برای پراخت پول ویلموتس نمی‌رود؟

برخی از اهالی فوتبال معتقدند فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب ویلموتس باید راهی را برود که مدیران باشگاه استقلال در مورد طلب پروپئیچ طی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از توافق باشگاه استقلال تهران با فیفا برای پرداخت طلب پروپئیچ، بازیکن کروات سابق این باشگاه از محل مطالبات استقلال در فیفا، شائبه‌هایی درباره ناتوانی و ضعف لابی گری فدراسیون فوتبال در راه مذاکره با فیفا مطرح شد و برخی رسانه‌ها و اهالی فوتبال اعلام کردند مهدی تاج و همکارانش هم باید مانند باشگاه استقلال با فیفا مذاکره کنند تا حقوق ویلموتس از طریق محل مطالبات ۹ میلیون دلاری ایران در فدراسیون بین المللی فوتبال به حساب او واریز شود.

طبق اعلام یک منبع آگاه بحث پرداخت بدهی استقلال به پروپچیچ کاملا با مشکلاتی که برای فدراسیون فوتبال در راه پرداخت دستمزد ویلموتس وجود دارد متفاوت است. طبق روندی که فیفا پیش گرفته این نهاد تنها به شرطی حاضر است مطالبات طلبکاران فدراسیون و تیم‌هایی که از فدراسیون بین المللی فوتبال طلب دارند را به آن‌ها پرداخت کند که فرد طلبکار از آن باشگاه یا فدراسیون شکایت کرده باشد.

این درحالی است که مارک ویلموتس تاکنون واکنشی نسبت به تعویق افتادن دریافتی هایش از فدراسیون نشان نداده و با فدراسیون هم تعامل مثبتی دارد. در این وضعیت سرمربی تیم ملی قصد شکایت ندارد. به همین دلیل فدراسیون باید راه حل دیگری برای پرداخت پول به این مربی به کار بگیرد یا امیدوار باشد در ماه‌های آتی راهکاری برای واریز مطالبات ۱۰ میلیون دلاری اش از سوی فیفا پیدا شود.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس پیش از برگزاری هفته اول لیگ برتر به ایران می‌آید

ویلموتس، تماشاگر ویژه بازی‌های تیم ملی امید در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو/ مرد بلژیکی به تایلند می‌رود

شاگردان ویلموتس به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرداخت حقوق مارک ویلموتس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار