نصب تجهیزات در کارخانه سیمان سفید ازنا آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سری نخست تجهیزات و ماشین آلات خارجی سیمان سفید ازنا به ارزش پنج میلیون دلار وارد سایت این کارخانه و آماده نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سری نخست تجهیزات و ماشین آلات خارجی سیمان سفید ازنا به ارزش پنج میلیون دلار وارد سایت این کارخانه و آماده نصب شده است.

محمدرضا صفی خانی  افزود: با توجه به اقدامات انجام شده و همت سرمایه‌گذار، حداکثر تا سه ماه آینده بخش دوم و سوم تجهیزات خارجی این شرکت به وزن ۳ هزار تن از گمرک ترخیص و وارد محل احداث کارخانه می‌شود.

وی اظهار داشت: حجم سرمایه‌گذاری کلی طرح این کارخانه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون پیشرفت فیزیکی آن بیش از ۳۲ درصد است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی سیمان سفید ازنا شهریور ۹۷ با حضور وزیر صمت آغاز شده بیان کرد: پس از گشایش اعتبار اسنادی شاهد اجرایی شدن طرح این کارخانه در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار هستیم.

صفی خانی گفت: قرارداد ساخت تجهیزات داخلی کارخانه سیمان سفید ازنا منعقد شده و تجهیزات داخلی آن نیز در حال ساخت است که انتظار می‌رود در موعد مقرر تکمیل شود.

کارخانه سیمان سفید ازنا با مشارکت بخش خصوصی و بانک صنعت و معدن و با ظرفیت تولید سالانه ۳۳۰ هزار تن سیمان سفید ساخته می‌شود.
این کارخانه بخش قابل توجهی از سیمان سفید مورد نیاز کشور را تولید خواهد کرد و در واقع بزرگترین کارخانه تولید سیمان سفید در کشور و قرار است ۲۲ بهمن ماه ۹۹ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/ب

آغاز نصب تجهیزات در کارخانه سیمان سفید ازنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.