ستاد مدیریت بحران شهرستان قصرقند تشکیل جلسه داد

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قصرقند با دستور کار کمک رسانی به مناطق درگیر سیل حوزه رودخانه کاجو در محل سالن احتماعات فرمانداری تشکیل شد.

ستاد مدیریت بحران شهرستان قصرقند تشکیل جلسه دادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رحیم بخش پاک اندیش فرماندار قصرقند در این جلسه گفت: مشکل قطعی برق روستا‌های حوزه کاجو که بدنبال آن خطوط مخابراتی نیز دچار اختلال شده، با تلاش اداره برق رفع شدن است.

وی افزود: از آنجاییکه تنها مسیر دسترسی به روستا‌ها از بستر رودخانه است در حال حاضر نگرانی ما انتقال بیماران، تامین مایحتاج و ارزاق عمومی روستا‌های درگیر سیل است که با همکاری هلال احمر، تعاون روستایی و صنعت، معدن و تجارت و امکانات موجود سطح شهرستان در تلاش هستیم با برنامه ریزی مناسب روند توزیع مواد غذایی و آرد مورد نیاز روستاییان را در روز‌های آتی با وجود پیش بینی بارندگی، احتمال طغیان رودخانه و حجم بالای آب رودخانه در تمامی روستا‌های منطقه کاجو انجام دهیم.

وی در ادامه گفت: با تلاش‌های هلال احمر نیکشهر و مرکز بهداشت قصرقند یک نفر مادر باردار و دو مورد عقرب گزیدگی از روستای کلوک در حوزه کاجو صبح امروز باوجود حجم آب و احتمال طغیان رودخانه به مرکز شهرستان جهت مداوا انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/ف

با دستور کار کمک رسانی به مناطق درگیر سیل جلسه مدیریت بحران تشکیل شد

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار