بسته اخبار حوادث امروز یکم مرداد ماه ۹۸

تصادف مرگبار وسیله نقلیه کشاورزی در بابل/کشف سموم کشاورزی قاچاق در ساری

مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه یکم مرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز سه شنبه یکم مرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


تصادف مرگبار وسیله نقلیه کشاورزی در بابل


غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی دیروز دوشنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۹:۰۴ به سازمان اورژانس بابل مبنی بر تصادف خودرو سواری با تیلر در جاده سپاه دانش به سمت پیچاکلا ابتدا روستای آردکلا گزارش شد.

وی افزود: مرکز دیسپج سازمان اورژانس بابل پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه احمد چاله پی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه مرد۷۶ ساله به شدت دچار جراحات و خونریزی شد و همچنین دچار ارست قلبی و تنفسی شد؛ و فاقد علائم حیاتی بود.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه و از جمله CPR مصدوم حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند متاسفانه تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان هم ثمری نداشت.

کشف سموم کشاورزی قاچاق در ساری

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزَه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک عرضه کننده سموم کشاورزی قاچاق در شهرستان ساری شدند.


وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را که قصد انتقال سموم کشاورزی قاچاق از طریق یکی از بار بری‌ها در شهرستان ساری را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ ساداتی از کشف هزار و ۲۰۰ قوطی سموم کشاورزی قاچاق به مقدار هرکدام ۵ و ۲ دهم لیتر از متهم خبر داد و گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده بالغ بر ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.


وی افزود:کالای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

حادثه رانندگی با یک کشته و ۲ مصدوم در ساری

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در جاده کیاسر، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی تلمادره به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: در این حادثه خودروی کامیون با ۳ سرنشین مرد ساکن استان گلستان که در این جاده در حال حرکت بود به دلایل نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگونی شد.


سرهنگ قدمی با اشاره به این که یکی از سرنشینان این خودرو به علت شدت صدمات و جراحات وارده در دم جان باختند، گفت: ۲ سر نشین دیگر این خودرو مجروح شده و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.


وی در خاتمه با بیان این که علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، افزود: از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو است.


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار