رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شهریه دانشگاه آزاد ٢٠ روز دیگر مشخص می‌شود

طهرانچی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تعیین تکلیف شهریه این دانشگاه در سال تحصیلی جدید گفت: مبلغ نهایی تا ۲۰ روز آینده مشخص می‌شود.

شهریه دانشگاه آزاد ٢٠ روز دیگر مشخص می‌شودبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  چند روزی است که مسئولان دانشگاه آزاد در حال بررسی بودجه و بستن پرونده آن برای سال تحصیلی جدید هستند؛ در بودجه انسانی دانشگاه آزاد مسائل پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی  قرار دارد، اما شاید یکی از مهمترین بخش‌های بودجه این دانشگاه مرتبط با شهریه‌های پرداختی دانشجویان باشد.

همزمان با وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور مسئولان دانشگاه آزاد اعلام کرده‌اند که برای همدردی با مردم سیل زده از دانشجویان این مناطق شهریه کمتری را دریافت خواهند کرد، اما هنوز میزان بودجه و شهریه پرداختی مناطق سیل زده و دیگر مناطق کشور مشخص نشده است.


بیشتر بخوانید: جزئیات معافیت شهریه دانشگاه آزاد برای دانشجویان بازمانده از تحصیل


مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعیین میزان شهریه دانشجویان مناطق سیل‌زده تصریح کرد: این موضوع  باید با توجه به مصوبه استان تعیین تکلیف  شود.

وی ادامه داد: به محض آنکه مصوبه استان درباره شهریه دانشجویان به دست سازمان مرکزی برسد،  موضوع تعیین شهریه را پیگیری می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به تعیین تکلیف شهریه دیگر مناطق کشور گفت: تا ۲۰ روز آینده میزان شهریه دانشگاه آزاد در سال جاری ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
برج مرداد شد لطفا حقوق کارکنان دانشگاه آزاد رو افزایش بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
شهریه دانشگاه آزاد کاهش یافت !
Iran (Islamic Republic of)
دکتر اختر شیری
۱۳:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
آقای طهرانچی ! کجای دنیا یک رفیق غیر عضو هیات علمی رو سرپرست مرکز جذب استاد میکنند ؟
آخرین اخبار