ابراز ناراحتی صرف سازمان ملل درباره تخریب خانه‌های فلسطینیان

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در واکنش به جنایت تخریب خانه‌های فلسطینیان در قدس اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی، صرفا به ابراز ناراحتی اکتفا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، فرحان حق، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل، در برابر اقدام رژیم صهیونیستی در تخریب منازل ده‌ها خانواده فلسطینی در جنوب قدس، به ابزار ناراحتی اکتفا کرد و گفت این مطابق قوانین بین‌المللی نیست.

او به نقل از مقامات بلندپایه سازمان ملل گفت: تخریب خانه‌ها با مسئولیت‌های اسرائیل بر اساس قوانین بین‌المللی تناقض دارد.

سخنگوی دبیرکل سازمان ملل افزود: تخریب املاک خصوصی در مناطق اشغالی، جز در صورت وجود ضرورت‌های شدید نظامی، مجاز نیست و در این مورد هم ضرورت‌های نظامی وجود ندارد. هماهنگ‌کننده بین‌المللی در امور انسانی در منطقه خاورمیانه، تاکید کرد هیچ کمک انسانی وجود ندارد که بتواند رنج‌های این فلسطینی‌ها را جبران کند و اسرائیل باید به این سیاست پایان دهد. با از اینکه اسرائیل خانه‌های فلسطینی‌ها را در قدس تخریب می‌کند، بسیار ناراحت هستیم.

صبح دیروز بلدوزر‌های ارتش رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست اشغالگرایانه این رژیم با حمایت نظامیان این رژیم، تخریب بیش از ۷۰ واحد مسکونی فلسطینی‌ها را در محله وادی الحمص در جنوب قدس آغاز کردند. عملیات تخریب این خانه‌ها همزمان با حضور گسترده نظامیان اشغالگر در جنوب قدس صورت می‌گیرد. نظامیان صهیونیست ده‌ها خانواده فلسطینی را مجبور به ترک خانه‌هایشان کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان ملل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار