اختلاف شهردار و شورا، یاری را به استیضاح کشاند

شهردار جویبار با ۴ رای موافق و یک رای مخالف از شهرداری استیضاح شد.

فولادی عضو شورای اسلامی شهر جویبار در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح استیضاح شهردار جویبار از دو هفته قبل آغاز و دیروز با حضور ۵ عضو شورا بررسی شد، افزود: در جلسه استیضاح ۹ سوال از علی یاری سراجی پرسیده شد که ۴ عضو شورای اسلامی قانع نشدند و رای به استیضاح وی دادند.

وی، ضعف در مدیریت شهری، اتمام نشدن پروژه‌های نیمه تمام، تعامل اندک با شورای و موارد بودجه‌ای را محور سوالات ۹ گانه اعضای شورای اسلامی جویبار از شهردار اعلام کرد و گفت: جلسه استیضاح شهردار جویبار در نهایت آرامش برگزار و در نهایت علی یاری سراجی با ۴ رای موافق و یک رای مخالف از سمت شهرداری جویبار عزل و شیدالله آقایی با اکثریت آراء به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

یاری شهردار جویبار نیز در گفت و گو  با با بیان اینکه به دلیل عضویت دو دوره‌ای در شورای اسلامی شهر با مباحث مدیریت شهری آشنا هستم، افزود: شورای اسلامی جویبار در خصوص اجرای طرح‌ها و مدیریت شهری آرمانی فکر می‌کردند و برخی اعضای شورا از حوزه مدیریت شهری شناخت کافی ندارند.

وی افزود: پرداخت منظم حقوق کارکنان، دریافت مجوز برای ساخت موزه ملی کشتی و پراک جنگلی ۱۰ هکتاری، تکمیل طرح‌هایی که چندین سال نیمه تمام مانده بود، اخذ سند مالکیت ساحل برای شهرداری و راه اندازی سیستم اتوماسیون اداری از جمله عملکرد‌های دوره مسئولیت بود.

یاری گفت: کسب رتبه سوم در بین شهرداری‌های استان نشان می‌دهد شهرداری جویبار به وظایف خود به درستی عمل کرده است.
انتهای پیام/س
 


استیضاح شهردار جویبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار