بهسازی ۲۵ روستای بخش مرکزی رزن تا پایان امسال

بخشدار مرکزی رزن گفت:امسال ۲۵ روستای بخش مرکزی رزن بهسازی می‌شوند.

بهسازی ۲۵ روستای بخش مرکزی رزن تا پایان امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی عزیزی، بخشدار مرکزی رزن درباره طرح های  عمرانی در دست ساخت در این روستا‌ها اظهار کرد: امسال با برنامه ریزی‌های انجام گرفته در ۲۵ روستای بخش مرکزی طرح های  بهسازی و آسفالت معابر روستایی در دست اجرا است همچنین در ۶ روستای بخش مرکزی هم عملیات جدول گذاری و زیرسازی معابر را در دستور کار داریم که در سالجاری عملیات اجرایی این طرح ها  آغاز شده و به اتمام خواهد رسید.

بخشدار مرکزی رزن اضافه کرد : ۴۱ روستا در بخش مرکزی رزن وجود دارد که ۳ روستا فاقد دهیاری و ۳۸ روستا دارای دهیاری فعال است.

وی با اشاره به وجود نارضایتی‌هایی در زمینه روکش آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی خاطرنشان کرد: امسال ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی و شهری بخش مرکزی روکش و بهسازی خواهد شد.

عزیزی افزود  مجتمع گردشگری فارسجین که عملیات اجرایی آن ظرف چند ماه آینده آغاز خواهد شد و طرح  گردشگری دهستان خرقان که نمونه استانی هم شده است،دو طرح مهم گردشگری در بخش است .

بخشدار مرکزی رزن ادامه داد: یکی از طرح های گردشگری در دهستان خرقان با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه‌گذار انجام خواهد شد و هیچ تسهیلاتی هم دراین زمینه پرداخت نشده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در بحث راه اندازی واحد‌های نیمه تعطیل و تعطیل شهرک صنعتی رزن گفت: دو واحد تعطیل در شهرک صنعتی زرن با همت مسئولان به سرمایه‌گذاران جدید واگذار و با اشتغالزایی ۱۲ نفر مجددا احیا و راه‌اندازی شده است.

عزیزی عنوان کرد: سرمایه گذاران دو واحد تولیدی زغال و لوله سبز واقع در شهرک صنعتی رزن که هر یک با ۶ نفر اشتغالزایی راه اندازی شده است، در صدد توسعه این واحد‌ها هستند.

وی مهمترین اولویت امسال بخشداری را ایجاد اشتغال و کارآفرینی با جذب و حمایت از سرمایه گذاران دانست و بیان کرد: الویت بخشداری مرکزی رزن تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام است به طوریکه ۱۶ طرح نیمه تمام در ۱۶ روستای این بخش وجود دارد که در تلاش هستیم امسال این طرح ها  تکمیل شود.

عزیزی به برنامه ریزی‌های انجام گرفته در نخستین نشست با دهیاران بخش مرکزی اشاره کرد و گفت: دهیاری‌ها با توجه به کمبود اعتبارات باید به ایجاد اشتغال و کارآفرینی در روستا‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ د 

روستاهای بخش مرکزی رزن بهسازی می شوند

برچسب ها: راه روستایی ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار