در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

درخواست شورای شهر تهران از حناچی برای رسیدگی به وضعیت نامناسب مترو

هاشمی رفسنجانی از شهردار تهران خواست که با تشکیل کارگروهی هر چه سریع‌تر به وضعیت نامناسب مترو رسیدگی کند.

کاظمی/ وضعیت نامناسب مترو در طول ۴۴ سال گذشته بی سابقه بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یک صد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با ارائه تذکری به معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: وضعیت فعلی مترو تهران در طول ۴۴ سال گذشته چه قبل و چه بعد از انقلاب بی سابقه بوده است.

او با اشاره به تذکرات داده شده درخصوص رسیدگی به وضعیت حمل و نقل عمومی در شهر تهران، افزود: حل مشکلات مدیریتی این مجموعه به نتیجه نرسید و نشان داد مترو که باید از نظر حل مشکل آلودگی هوا در اولویت برنامه‌های شهرداری تهران قرار گیرد، از اهمیت کافی برخوردار نیست و به مسائل آن رسیدگی نمی‌شود.

رئیس شورای شهر تهران گفت: برخی از اعتراضات در ماه‌های اخیر به خاطر تصمیم گیری نامناسب در معاونت حمل و نقل عمومی و ضعف مدیریت در هیئت مدیره بود که در طول ۴۴ سال بی سابقه است.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: از شهردار تهران درخواست دارم با تشکیل کارگروهی این وضعیت را بررسی کند و از اخلال در شرکت مترو جلوگیری کند تا همان طور که به شهروندان تهرانی قول داده شده بود، ظرفیت سفر‌های درون شهری با مترو از ۲ به ۷ میلیون افزایش یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار