راهیابی ۲۵ گروه نمایشی از ۱۵ استان کشور به یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از راهیابی ۲۵ گروه نمایشی از ۱۵ استان کشور به یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری این جشنواره، گفت: یازدهمین دوره جشنواره تئاتر ملی مرصاد ۱۲ تا ۱۶ مرداد در اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال گسترده گروه‌های هنری از این دوره جشنواره گفت : در مجموع ۱۶۷ اثر از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و درنهایت پس از بررسی هیات داوران بخش صحنه‌ای و بخش خیابانی، ۲۵ اثر از ۱۵ استان کشور برای رقابت در بخش اصلی جشنواره پذیرفته شدند.

فاضلی زاد افزود: در این دوره جشنواره ۱۳ گروه نمایشی در بخش خیابانی و ۱۲ گروه در بخش صحنه‌ای حضور خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: آثار گروه‌های نمایشی از استان‌های تهران، هرمزگان، گیلان، ایلام، لرستان، فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان، اصفهان، کرمانشاه، خوزستان و مرکزی در بخش نهایی جشنواره حضور خواهند داشت.

وی اظهار کرد: باید سطح کیفی جشنواره نسبت به دوره‌های قبل بالا برد و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

فاضلی همچنین با تبریک پنجم مرداد سالروز عملیات مرصاد، گفت: تاریخ، حماسه آفرینی مردمان استان کرمانشاه و به ویژه اسلام آبادغرب را در عملیات مرصاد فراموش نخواهد کرد و لذا باید با ابزار‌های هنری این فرهنگ رشادت و دلاوری را به نسل‌های بعد انتقال داد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری یازدهمین دوره جشنواره تئاتر ملی مرصاد

 

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.