حجت الاسلام و المسلمین کازرونی خبر داد؛

چابک‌سازی کمیته امداد و جابه‌جایی ساختمان سوهانک

رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: جابه‌جایی ساختمان سوهانک و چابک‌سازی کمیته امداد در اولویت برنامه‌های این نهاد است.

چابک‌سازی کمیته امداد و جابه‌جایی ساختمان سوهانکبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد اظهار کرد: طبق سخنان امام صادق (ع) اگر کسی متولی امری از امور مردم شود، باید دارای سه شرط باشد.

او با بیان اینکه امام صادق (ع) در روایتی می فرمایند دارندگان قدرت نباید درها را بر روی مراجعه‌کننده ببندند، پوشش‌ها و حجاب‌ها را برطرف کنند، چرا که قدرت حجاب‌هایی را به وجود می‌آورد و برای مسئولیت وقت بگذارد، گفت: جناب فتاح در جایگاهی که بودند، خوش درخشیدند.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی (ه) با بیان اینکه ماهانه ۲ جلسه در هیئت امنای کمیته امداد برگزار و اقدامات خوبی اجرا می‌شد، افزود: اولین اقداماتی که در جلسات هیئت امنای کمیته امداد مطرح شد، جابه‌جایی ساختمان سوهانک و چابک‌سازی کمیته امداد بود.

کازرونی ادامه داد: ما تمام این خدمات را مدیون مدیران و روسای قبلی هستیم و امید است همه ما در راه خدمت به محرومان و مستضعفان موفق باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار