انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر/ ۲ تن و ۵۰ کیلوگرم مواد افیونی کشف شد

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق و کشف ۲ تن و ۵۰ کیلو مواد افیونی در "ایرانشهر" خبر داد.

سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور از طریق محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر دست یافتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در پی کسب این خبر چند تیم از ماموران زبده مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر به صورت پوششی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محور‌های مواصلاتی منتهی به شهر ایرانشهر ۳ دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه نیسان متعلق به اعضای این باند را در حال جابجایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیر‌های فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: پس از طی مسافتی قاچاقچیان به یک منزل مسکونی در یکی از روستا‌های همان محدوده وارد که ماموران انتظامی ضمن هماهنگی لازم قضائی در یک عملیات منسجم محل را به محاصره خود در آوردند.

سردار قنبری بیان داشت: تکاوران پلیس در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری ۴ تن از اعضای این باند مسلحانه قاچاق در بازرسی از منزل و خودرو‌ها مقدار یک تن و ۹۱۲ کیلو و ۵۲۲ گرم تریاک، ۴۳ کیلو و ۷۰۰ گرم مرفین، ۱۶ کیلوگرم هروئین، ۴۳ کیلو گرم حشیش، ۳۵ کیلو و ۴۹۰ گرم سایر مواد مخدر، ۳ قبضه سلاح کلاش به همراه ۱۴ خشاب حاوی ۳۵۷ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ع

کشف موادمخدر در سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار