مدیرعامل بنیاد خیریه بانوی آسمان مطرح کرد؛

برگزاری جشن بزرگ همبستگی در قم

امیدواریان گفت: جشن بزرگ همبستگی با هدف جمع آوری جهیزیه از سوی بنیاد خیریه بانوی آسمان و با مشارکت خیرین امشب در قم برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛ علی امیدواریان مدیرعامل بنیاد خیریه بانوی آسمان با اشاره به برگزاری جشن همبستگی از سوی بنیاد خیریه بانوی آسمان گفت: این بنیاد در راستای تامین جهیزیه برای خانواده‌های ایتام و نیازمندان همه ساله همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) نسبت به برگزاری جشن بزرگ همبستگی اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این جشن امشب بعد از نماز مغرب و عشا در تالار آرین برگزار خواهد شد، افزود: با الطاف کریمانه خیرین بزرگوار سال گذشته با برگزاری این جشن به نام مبارک امام علی (ع) نسبت به تامین و اهدا ۱۱۰ جهیزیه به خانواده‌های نیازمندان اهدا شد.

مدیرعامل بنیاد خیریه بانوی آسمان با اشاره به اینکه اجرای این برنامه را کاظم احمدزاده از مجریان توانمند رسانه ملی بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: در این مراسم از پهلوان محمدرضا طالقانی و همچنین آرمیتا رضایی نژاد فرزند شهید داریوش رضایی نژاد تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های بنیاد خیریه بانوی آسمان اظهار کرد: اعزام کاروان‌های زیارتی مشهد مقدس ویژه زوج‌های نیازمند و زائر اولی‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه ارتقاء مهارت‌های زندگی و ارائه مشاوره‌های فردی در زمینه انتخاب همسر و... ارائه می‌دهد.

امیدواریان خاطرنشان کرد: بنیاد خیریه بانوی آسمان فعالیت خود را از سال ۹۰ در راستای تسهیل ازدواج اقشار مختلف جامعه به ویژه نیازمندان آغاز کرده است و در طول دوران فعالیت خود با همکاری و مشارکت خیرین توانسته است گام‌های بلندی در این زمینه بردارد.

انتهای پیام/الف

جشن بزرگ همبستگی در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار