بختیاری خبر داد؛

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای خدمت رسانی به نیازمندان

رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان از جوانان استفاده خواهیم کرد.

بهره‌مندی از ظرفیت جوانان برای خدمت رسانی به نیازمندانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی بختیاری رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: احساس من آن است که لیاقت نوکری محرومان را ندارم و امیدوارم در این راه پیش رو در جهت رضایت خداوند و محرومان گام بردارم.

او با اشاره به تلاش‌های مدیران مختلف از اوایل انقلاب تاکنون افزود: قدردان زحمات این افراد هستیم و راه آن‌ها را با قدرت ادامه می‌دهیم.

به گفته بختیاری بالاتر از کمک به محرومان وجود ندارد و با صداقت در این راه گام برمی‌داریم.

رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: به منظور اجرای کامل اساسنامه کمیته امداد حرکت خواهیم کرد و برنامه آینده ما حرکت با قدرت در این مسیر است و کمیته امداد بر اساس اندیشه امام در جهت کمک به نیازمندان و رسیدگی به وضعیت محرومان ایجاد شده است.

بختیاری ادامه داد: اقداماتی را که به وسیله پرویز فتاح انجام شده‌اند را ادامه خواهیم داد و برنامه‌هایی را که به تصویب هیأت امنا رسیده‌اند را نیز پیگیری می‌کنیم.

او با بیان اینکه در این راه از جوانان نیز استفاده خواهیم کرد، گفت: در جهت تحقق گام دوم انقلاب، هم تراز با بیانیه رهبر معظم انقلاب قدم برمی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
بسيار عالي و به جا
آخرین اخبار