تب شوش از ۵۰ درجه گذشت

مدیرکل هواشناسی خوزستان شهرستان، شهرستان شوش با ۵۰.۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان درخصوص وضعیت هوای استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، شوش با ۵۰.۸ و دزفول با ۲۷.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در خوزستان داشتند.

وی افزود: در این مدت حداکثر دمای هوای اهواز به ۴۹ و حداقل به ۳۱.۱ درجه سانتیگراد رسید.

سبزه زاری تصریح کرد: آسمان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و در نیمه شرقی گاهی رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده و رعدوبرق و در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه به ویژه در مناطق جنوب غربی، غربی و مرکزی استان با احتمال گرد و غبار موقت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان اظهار داشت: همچنین در اوایل شب تا اوایل صبح فردا چهارشنبه در شهر‌های ساحلی جنوب شرقی و تا حدودی مرکزی خوزستان، افزایش رطوبت و شرجی مورد انتظار است.

گفتنی است؛ ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان ۲۲ خرداد و پنجم تیر ۹۸ به دلیل افزایش دما تعطیل اعلام شدند و ساعت اداری خوزستان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ تیر) به ساعت ۱۲ ظهر کاهش یافت.

همچنین پایان ساعت کاری کلیه سازمان ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان در روز‌های ۳۰، ۳۱ تیر و یکم مرداد ساعت ۱۲ ظهر، و روز چهارشنبه دوم مرداد نیز تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.