شبکه تلویزیونی روسیا الیوم گزارش داد؛

آمریکا پی در پی در حال شکست خوردن از ایران است

شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در گزارشی شکست‌های پی در پی آمریکا از ایران در عرصه‌های مختلف را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داد.

آمریکا پی در پی در حال شکست خوردن از ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سرنگونی پهپاد آمریکایی، متلاشی کردن چند هسته جاسوسی و توقیف نفتکش انگلیسی، بخشی از موفقیت‌های پی در پی ایران در جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی با آمریکا و از شکست‌های واشنگتن در این جنگ هاست.

روسیا الیوم با اعلام این مطلب گزارش داد دستگاه قضایی ایران علیه گروهی از افراد که به عنوان جاسوس سازمان اطلاعاتی آمریکا «سی آی ای» در ایران فعالیت می‌کردند، حکم صادر کرد. به گفته منبعی مسئول در وزارت کشور ایران، مقامات این کشور ژوئن گذشته ۱۷ جاسوس‌ را بازداشت کرده‌اند که برخی از آن‌ها در مراکز حساس، حیاتی و دولتی در زمینه‌های اقتصادی، هسته ای، نظامی، ارتباطات و زیر ساخت‌ها فعالیت می‌کردند.

خبرنگار این شبکه از تهران گزارش داد در بحبوبه تنش میان ایران و آمریکا، تهران اعلام کرد: به سازمان اطلاعاتی آمریکا ضربه وارد کرده است.

ایران اعلام کرد سازمان اطلاعاتی آمریکا در ازای دادن پول و وعده برای اعطای اقامت دائم در آمریکا از طریق سفارت آمریکا در امارات آن‌ها (افراد جاسوس) را به خدمت گرفته بود. هدف واشنگتن جمع آوری اطلاعات محرمانه از طریق مزدورانی بود که به عنوان کارشناس و کارمند در مراکز حساس و حیاتی در زمینه‌های اقتصادی، نظامی و هسته‌ای در ایران مشغول فعالیت بودند.

خبرنگار این شبکه افزود: در جزئیات و مدارکی که سازمان اطلاعات ایران منتشر کرده است، تصاویر افسران سازمان اطلاعاتی آمریکا دیده می‌شود که با مزدوران خود در کشور‌هایی همچون امارات، آذربایجان، اتریش، تایلند و افغانستان دیدار می‌کنند. یکی از این افسران آمریکایی که به سختی به فارسی صحبت می‌کند، در فیلمی که منتشر شده است به مزدوران خود درباره عواقب تحت پیگرد قرار داده شدنشان در امارات هشدار می‌دهد.

وی در این ویدئو می‌گوید: «دستگاه اطلاعاتی ایران قدرتمند است. ما باید مواظب باشیم. ما باید در هتل دیدار کنیم؛ زیرا هتل‌ها امنیت بیشتری دارند.»

حسین رویوران، تحلیلگر امور راهبردی گفت: «جنگ با آمریکا چند بعدی است و آمریکا تاکنون در همه ابعاد شکست خورده است و همان طور که نتوانست از طریق اعمال فشار اقتصادی و تهدیدات نظامی در این جنگ موفق شود، از طریق بکارگیری جاسوس‌ها هم نتوانست در این جنگ پیروز شود.»

خبرنگار در پایان گفت: «به گفته ناظران تهران در رویارویی با واشنگتن در حال کسب موفقیت‌های بیشتر در جهت منافع خود است. این موفقیت‌ها از کاهش تعهدات هسته‌ای، سرنگونی پهپاد آمریکایی و رد و ابطال روایت سرنگونی هواپیمای ایرانی گرفته تا توقیف نفتکش انگلیسی و متلاشی کردن هسته‌های جاسوسی نمود می‌یابد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، برجام ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۳:۵۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ایران مایه افتخار و مباهات شده،دوست و دشمن به قدرت و عزتش معترفند،نه که نخان حمله کنن،نمیتونن عزیزان ،هر جا نظامی دیدین برین ازشون تشکر کنین،بذارین خستگیشون در بره،عزتمندیمون حاصل زحمات اونها و درایت رهبر عزیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
یه دفه حمله نکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
هیچ غلطی نمیتونن بکنن
آخرین اخبار