اعزام فرهنگیان برگزیده بهبهانی به جشنواره نوآوری در تدریس

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: فرهنگیان برگزیده جشنواره نوآوری در تدریس دوره اول متوسطه، به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده منتخبین جشنواره نوآوری در تدریس دوره اول متوسطه، جهت شرکت در مرحله کشوری به مشهد اعزام می‌شوند.

وی افزود: در این جشنواره که با هدف کیفیت بخشی به فرآیند آموزش و تبادل و ترویج روش‌های خلاق و نوآور در امر یادگیری در دوره اول متوسطه برگزار شد، برگزیدگان استانی و راه یافته به مرحله کشوری، جهت ارائه روش تدریس خلاقانه در محور‌های مشخص حضور می‌یابند.

عبدی پور عنوان کرد: در محور نوآوری در تولید و بکارگیری رسانه‌های پرشمار با موضوع تدریس عربی، وزن کلمات دبیران لیلا سپهریان، فرنگیس صادقی و مریم قاسمی نژاد از دبیرستان شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) و با موضوع کار و فناوری اعظم جمالزاده و زهرا موالات از دبیرستان فرزانگان دکتر عادلی شرکت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: در محور نوآوری در روش‌های مشارکت اولیای دانش آموزان در فرآیند یادگیری با موضوع تدریس علوم اجتماعی، آرامش دبیران علی گوهری اصل، معصومه دستمزد و فرشته خسروانی از دبیرستان استعدا‌های درخشان شهید بهشتی و با موضوع ریاضی مفهومی کاشکاری رفعت زاده حسن و آزاده محمودی نیا در مرحله کشوری جشنواره نوآوری در تدریس حضور خواهند یافت.

وی بیان داشت: برای تیم‌های شرکت کننده از شهرستان بهبهان به عنوان نمایندگان استان خوزستان در جشنواره کشوری آرزوی موفقیت داشته و امیدواریم همچنان در سطح کشور شاهد درخشش آنان باشیم.

گفتنی است: مرحله کشوری جشنواره نوآوری در تدریس با حضور برگزیدگان سراسر کشور از ۱۱ تا ۱۴ مردادماه در استان خراسان رضوی شهرستان مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

حضور فرهنگیان برگزیده بهبهانی درجشنواره نوآوری در تدریس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.....
۱۸:۵۶ ۰۲ آبان ۱۴۰۰
بهترین معلم دنیا خانم سپهریان و صادقی هستند من خودم الان از دانش اموزاشون هستم
خیلی خیلی دوستون دارم بهترین معلم ها.
آخرین اخبار