آخرین اخبار از نحوه بلیط فروشی بازی‌های استقلال و پرسپولیس

گودرزی گفت: شورای تامین با فروش دستی بلیط دو تیم پرسپولیس و استقلال مشکلی ندارد، اما تعداد فروش بلیط‌ها باید از تعداد صندلی‌ها کمتر باشد تا کنترل بهتری صورت گیرد.

شورای تامین با فروش دستی بلیط بازی فوتبال دو تیم تهرانی مشکلی نداردحمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در گفتگو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با غیر مجاز بودن فروش بلیط بازی استقلال و پرسپولیس به صورت دستی اظهار کرد: در کمیسیون ورزشی شورای تامین استان تهران و مصوبات شورای امنیت کشور مقرر شده بود که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بلیط بازی‌های فوتبال را الکترونیکی کند.

او با بیان این که اقدامات برای الکترونیکی شدن بلیط توسط شورای تامین استان و وزارت ورزش و همچنین شورای امنیت کشور صورت گرفته است، افزود: برگزارکنندگان مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس فروش بلیط را منوط به دستی کردند و توجهی به بلیط الکترونیکی نکردند.

گودرزی تاکید کرد: شورای تامین با فروش دستی بلیط مشکلی ندارد، اما تعداد فروش بلیط‌ها باید از تعداد صندلی‌ها کمتر باشد تا کنترل بهتری صورت گیرد.

او گفت: همچنین با برگزاری این مسابقه در شهر قدس مشکلی نداریم و نیاز سنجی‌ها توسط مسئولین شهرستانی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
India
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
مهم نيست
India
ناشناس
۰۰:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
پرسپولیس به دروازه بانی چون فروزان نیاز شدید داره وگرنه باید بره لیگ یک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
داداش فروزان دربان استقلال بوده که ماهیت واقعی استقلال رو به خوبی نشون داده ولی چون ماهیت تیم در اصل به همین شکل هست بدون فروزان هم لیگ یک نمیرند بقیه جاشو پر می کنند تو تیم استقلال پر بوده از بازیکن دوپینگی و حالا هم اهل شرط بندی
آخرین اخبار