محسنی بندپی خبر داد؛

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی استان تهران

بندپی گفت: اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص یافته است.

اختصاص ۶ هزار میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی استان تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسنی بند پی استاندار تهران در برنامه تهران ۲۰ اظهار کرد: واقعیت این است که کشور در شرایط حساس جنگ روانی و تحریم ظالمانه قرار دارد.

او افزود: در سال گذشته دولت تمام تلاش خود را معطوف به اقشار کم درآمد کرد که در این راستا ۱۳ میلیارد برای دارو‌های مورد نیاز آسیب پذیر تخصیص داد.

بندپی گفت: نرخ بیکاری در استان رو به کاهش است و جنب و جوشی در بخش صنعت و کشاورزی به راه افتاده و خروجی آن ایجاد اشتغال است.

 استاندار تهران ادامه داد: در چنین شرایطی برای رونق تولید همه ارکان نظام پای کار هستند و سران قوا با اذن مقام معظم رهبری در تلاش هستند تا مراحل طولانی تولید را حذف کنند.

محسنی بندپی تصریح کرد: قطعا رونق تولید در گرو حمایت از تولید داخلی و فاصله گرفتن بانک‌ها از نگاه خشک در ارائه تسهیلات به واحد‌های صنعتی است.

او افزود: قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتری یک حلقه بسته‌ای را برای صنایع در تهران ایجاد کرده و صنایع نمی‌توانند گسترش پیدا کنند.

استاندار تهران گفت: با محیط زیست استان به جمع بندی نهایی رسیدیم که اصلاح قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر به نفع رونق تولید است و امیدواریم تا قبل از نیمه دوم سال این قانون اصلاح شود.

او بیان کرد: ارتقا تکنولوژی و افزایش کیفیت کالا‌ها از ارکان مهم تحقق رونق تولید است.

محسنی بندپی اظهارکرد: ۲۱ درصد صنعت کشور در استان تهران متمرکز است و در ستاد تسهیل هر واحدی که با مشکل روبرو باشد با بانک مکاتبه و تقاضای استمهال می‌کنیم.

او افزود: به واحد های تولیدی و واحد‌های صنعتی در حوزه های مالیاتی، تامین اجتماعی و بانک‌ها از ۶ تا ۱ سال فرصت می دهیم و حتی با اخذ چک از صنعت گران، بدهی آن‌ها قابل استمهال است.

استاندار تهران ادامه داد: ارتباط دولت با بخش خصوصی در استان تهران بسیار نزدیک است و در جلسات ستاد تسهیل درصدد رفع مشکلات واحد‌های تولیدی هستیم.

او گفت: دولت معاون هماهنگی امور اقتصادی را در استانداری‌ها تشکیل داده است که مشکلات واحد‌های صنعتی را شناسایی و مرتفع کند.

بندپی افزود: دولت پای کار تحقق شعار رونق تولید است و به دستگاه‌های خدمات رسان تکلیف شده که به رفع مشکل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را رفع کند.

او بیان کرد: با کمک بخش خصوصی در صدد احداث پست برق ۱۰۰۰ مگاواتی هستیم و همه باید پای تحقق شعار سال باشیم.

بندپی گفت:به بخش خصوصی پیشنهاد می‌کنم در جلسات کارگروه تسهیل شرکت کنند و هر پیشنهادی بدهند با کار کارشناسی قبول می‌کنیم.

او ادامه داد: اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان برای واحد‌های تولیدی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند تخصیص یافته است.

استاندار تهران تصریح کرد:بسیاری از مشکلات واحد‌های تولیدی را شخصا پیگیری می‌کنم برای صرفه جویی در وقت مردم نیاز به طرح در کارگروه ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار