تندباد و رگبار باران در ایرانشهر خسارات به بار آورد

فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: رگبار شدید باران همراه با تند باد خسارت‌های به تأسیسات شهری ایرانشهر وارد کرد و سبب آبگرفتگی معابر عمومی این شهر شد.

تندباد و رگبار باران در ایرانشهر خساراتی ببار آوردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ابوذر کوثری فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر افزود: بارش باران در استان کرمان سبب جاری شدن سیلاب در حوزه بخش بزمان شد و مادر و کودکی از روستای پاگ در این سیلاب جان خود را از دست دادند.

فرماندار ایرانشهر اظهار داشت: این مادر و کودک در حاشیه روستا بودند که در جریان سیلاب قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: روستای پاگ در ۱۵۰ کیلومتری مرکز بخش بزمان و ۲۷۰ کیلومتری ایرانشهر واقع شده و هم مرز با استان کرمان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اثر رگبار شدید باران همراه با تند باد خسارت‌های به تأسیسات شهری ایرانشهر وارد شد.

فرماندار ایرانشهر افزود: ساعتی قبل طوفان شدیدی همراه با گرد و غبار ایرانشهر را در نوردید بطوریکه شعاع دید را بطور چشم‌گیری کاهش داد.

وی بیان کرد: بعد از تند باد، رگبار بیش از ۱۰/۵ میلیمتر باران موجب جاری شدن سیلاب در خیابان‌های ایرانشهر شد.

دکتر کوثری گفت: بر اثر تند باد و رگبار باران خسارت‌های به تأسیسات شهرداری، برق و آب و فاضلاب و ادارات وارد شد.

فرماندار ایرانشهر ادامه داد: بر اثر بارندگی در استان کرمان و جاری شدن سیلاب در حوزه بخش بزمان عصر امروز یک مادر و کودک در روستای ده پاک جان خود را از دست دادند.

 بارندگی‌های موسمی چند روز گذشته سبب طغیان رودخانه کاجو در جنوب سیستان و بلوچستان و قطع ارتباط بیش از ۳۰ روستا و افزون بر هزار خانوار ساکن در حاشیه این رودخانه شده است.

انتهای پیام/ع

جاری شدن سیلاب در خیابان‌های ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار