رویترز: فرانسه، ایتالیا و دانمارک از طرح انگلیس درباره تشکیل ائتلاف دریایی حمایت کردند

خبرگزاری رویترز به نقل از ۳ دیپلمات ارشد اروپایی مدعی شد پس از طرح انگلیس درباره تشکیل ائتلاف دریایی با مشارکت کشور‌های اروپایی، اینک فرانسه، ایتالیا و دانمارک از این طرح حمایت کرده‌اند.

رویترز: فرانسه، ایتالیا و دانمارک از طرح انگلیس درباره تشکیل ائتلاف دریایی حمایت کردندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رویترز به نقل از ۳ دیپلمات ارشد اروپایی مدعی شد فرانسه، ایتالیا، هلند و دانمارک از طرح پیشنهادی انگلیس برای مأموریت دریایی مشترک کشورهای اروپایی برای تضمین امنیت کشتی‌رانی در تنگه هرمز حمایت کردند.

گفته می‌شود انگلیس ایده پیشنهادی خود در رابطه با تشکیل ائتلاف دریایی را به دیپلمات‌های ارشد اروپایی در بروکسل ارائه داده است. این دیپلمات‌ها نیز اظهار داشتند که اتحادیه اروپا، ناتو یا آمریکا به طور مستقیم در این ماموریت دخالتی نخواهند داشت.

رویترز مدعی شده که اسپانیا، سوئد، لهستان و آلمان نیز علاقه خود را به ایده انگلیس نشان دادند.

یک دیپلمات ارشد اروپایی همچنین به رویترز گفته است این گشت‌زنی دریایی مشترک با فرماندهی مشترک انگلیس و فرانسه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
کشتیهای دزدان دریائی کارائیب براه افتادند..........
اما یک اشکال اساسی خواهید داشت دلیران تنگستان را باید دور بزنید آیا مردش هستید؟!
بسیار دزدتر.....بسیار بسیار قلدرتر از دزدان دریائی کارائیب..... دزدی سر گردنه بنام ترامپ بود که با کشتی هواپیمابری که حامل 4000دزد دریائی بنام آبراهام لینکلن شناخته میشد و معروف است و با بمب افکنP8-A با 35 سرنشین نخبه جاسوسی پشتیبانی و حمایت اطلاعاتی میشد و هواپیمای بدون سرنشین فوق پیشرفته جاسوسی گلوبال هاوک یعنیMQ-4C نتوانست از مقابل دلیران تنگستان عبور کند و با مخ به قعر آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس سقوط کرد حالا آیا شماها که جوجه دزدان دریائی هستید این توانائی را دارید؟!
آیا با خودتان 4000دزد دریائی را آورده اید؟ تا در تلفات احتمالی نیرو کمبود نداشته باشید؟
یک کلام ختم کلام: بابا دزد بزرگتر از شما با تجهیزات بیشتر و پیشرفته تر از شما هیچ غلطی نتوانست بکند نه الآن بلکه الآن به 40سال و اندی رسیده که هر چه تلاش میکند بیشتر در باتلاق کارهایش فرو میرود بهتر است قبل از حرکت و کشیدن لنگرها و بادبانها این مطالب گفته شده
آخرین اخبار