ابوعبیده: رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی برای نظامیان زندانی خود قائل نیست

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیرو‌های مقاومت فلسطین فرار می‌کند.

ابوعبیده: رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی برای نظامیان زندانی خود قائل نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام خطاب به مردم اسرائیل اعلام کرد: «رژیم اشغالگر صهیونیستی از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیرو‌های مقاومت فلسطین فرار می‌کند. شما باید از مقامات اسرائیلی درباره سرنوشت فرزندان تان سئوال بپرسید.»

ابوعبیده گفت: «اگر این فرضیه وجود دارد که نظامیان زندانی و نیرو‌های مفقود شده اسرائیلی جنازه‌ای بیش نیستند پس چرا (مقامات رژیم صهیونیستی) برای تحقق آرزوی خانواده‌های شان کاری نمی‌کنند. هم اکنون فرصتی واقعی برای حل مساله اسیران و مفقود شدگان است البته اگر سران رژیم اشغالگر اسرائیل تمایل جدی برای این کار داشته باشند.»

وی افزود: «سران رژیم صهیونیستی در کارزار انتخاباتی به جان هم افتاده اند و به نظامیان (بازداشت شده) خود هیچ اهمیت نمی‌دهند. پرونده نظامیان زندانی شده در معرض فراموش و بسته شدن قطعی خواهد بود و این امر به علت عواملی است که سران دشمن به خوبی از آن آگاه هستند.»

سخنگوی گردان‌های قسام گفت: «به تمامی مقامات رژیم صهیونیستی می‌گویم که مساله ران آراد درس عبرتی برای شما است، زیرا ما تضمین نمی‌کنیم که همیشه این پرونده برای بحث و گفتگوی مجدد در دسترس باشد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار