رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی؛

رفع تداخلات اراضی ملی و منابع طبیعی با مستثنیات مردم در اولویت جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: رفع تداخلات اراضی ملی و منابع طبیعی با مستثنیات مردم در اولویت جهاد کشاورزی است.

رفع تداخلات اراضی ملی و منابع طبیعی با مستثنیات مردم در اولویت جهاد کشاورزیمجید آنجفی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی در حاشیه جلسه با تولید کنندگان، کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی و شورای اسلامی و شهردار و بخشداران و دهیاران شهرستان دلیجان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، گفت: یکی از مسائلی که در اولویت سازمان جهاد کشاورزی قرار گرفته و رتبه خوبی هم توی کشور گرفته شده در این مورد و رضایتمندی خوبی هم مردم داشتن عملکرد کمیسیون رفع تداخلات اراضی ملی و منابع طبیعی با مستثنیات مردم هست.

آنجفی افزود: در شهرستان هم در واقع کمیسیون،  پلاک‌های مستعد اجرای این طرح را شناسایی کرده و امیدواریم با تهیه نقشه‌ها و کاداستر اراضی خیلی از روستا‌هایی که تداخلات ایجاد مشکل کرده برای مردم و بعضا پرونده‌ها به مراجع قضایی کشیده شده توی کمیسیون رفع تداخلات استان بتونیم حل کنیم و فکر می‌کنم رضایتمندی خوبی بین مردم ایجاد کند.

وی اضافه کرد: برای ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی مورد نیاز بخش هماهنگی‌های خوبی شد و د رمورد نحوه توزیع تسهیلات و اعتبارات که در زیر بخش‌های مختلف وجود دارد دامداران، مرغداران باغداران و تولیدکنندگان صنایع تبدیلی و تکمیلی صحبت‌های مفصلی را داشتند.

تولید گیاهان دارویی دلیجان ظرفیت مطرح شدن در سطح کشور را دارد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی بیان کرد: شهرستان دلیجان ظرفیت تولید گیاهان دارویی و مطرح شدن در سطح کشوری را دارد و امیدواریم سیاست گذاری کشاورزی این شهرستان دراین جهت حرکت کند.

وی تصریح کرد: شهرداری دلیجان در صدد احداث مجموعه توریستی و گردشگری است که درخصوص اعطای زمین با مشکلاتی روبرو است و امیدواریم بتوانیم با حل مشکلات مربوطه به احداث مجموعه مذکور کمک کنیم تا شهرستان دلیجان از تبعات و اثرات مثبت آن بهرمندشود.

آنجفی ادامه داد: یکی از مواردی که شهرداری دلیجان پیگیر هستند بحث ایجاد یک مجموعه توریستی و گردشگری هست که میتواند اثرات و تبعات خوبی را برای شهرستان داشته باشد و مسائل و مشکلاتی در مورد اعطای زمین برای جذب سرمایه‌گذاری داشتند که مفصل بحث شد و امیدواریم بتوانیم مشکلشان را در بحث واگذاری زمین و جانمایی حل کنیم تا سرمایه و گردشگر برای شهرستان جذب کند.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.