بررسی مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگری

مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، با حضور فرماندار وجمعی ازمسولان شهرستان دلیجان در روستای زُر دهستان جاسب مشکلات این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

خط تلفن خانگی، اینترنت پرسرعت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تبدیل روستای زُر به یک مرکز بوم گردی و گردشگری و تعیین تکلیف موقوفات اداره  اوقاف از جمله مطالبات این روستا بود.

سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان در جریان این سفر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان دلیجان به ویژه دردهستان جاسب بحث گردشگری است که در این راستا خدمت عزیزان روستای زر بودیم.

در این سفر موارد و مشکلاتی در رابطه با روستا از جمله تامین آب شرب، اجرای طرح هادی و زیرساخت‌های گردشگری و همچنین بحث‌های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی مطرح شد که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یکی از نکات خوب و قابل توجه در روستای زر و شهرستان دلیجان آمادگی مردم عزیز در مشارکت و همیاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی است که خوشبختانه در این روستا این مهم محقق شد و ان شاء الله به زودی شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلفی در روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام / ج

مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگری مورد بررسی قرار گرفت

برچسب ها: گردشگری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.