نماینده مسلمان کنگره: ترامپ می‌خواهد اذهان ما را منحرف کند

«رشیده طلیب» اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا با اظهارات نژادپرستانه خود قصد منحرف کردن اذهان عمومی را دارد تا بتواند قوانین مهاجرتی آمریکا را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، رشیده طلیب، نماینده زن دموکرات و مسلمان کنگره از ایالت میشیگان دیروز در مصاحبه با «آتنتیکالی دترویت» بار دیگر به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پرداخت و گفت او قصد دارد با اظهارات نژادپرستانه اش علیه زنان دموکرات کنگره، اذهان مردم را از توجه به قوانین مهاجرتی منحرف کند.

او در این خصوص گفت: در حالی که او (ترامپ) حملات خود به من و سه زن دموکرات دیگر کنگره شامل الکساندریا اوکازیو کورتز، آیانا پرسلی و ایلهان عمر را افزایش داده است، در پشت صحنه قصد منحرف کردن [اذهان] ما را دارد و به دنبال ایجاد تغییراتی در قوانین مهاجرتی آمریکاست.

طلیب در ادامه همچنین از تلاش‌های ترامپ برای گنجاندن پرسش‌های مربوط به شهروندی آمریکا در سرشماری سال ۲۰۲۰ به شدت انتقاد کرد.

او این اظهارات را در حالی مطرح کرد که ترامپ هم او را بار دیگر هدف حملات لفظی قرار داد. ترامپ در گفتگو با نمایندگان در یک کنفرانس در واشنگتن به انتشار ویدئوی اخیر رشیده طلیب واکنش نشان داد و گفت: من امروز صبح این طلیب اهل میشیگان را تماشا کردم. او به هیچ وجه در کنار ارزش‌های مردم میشیگان نایستاده است. من ویدئوی او را امروز صبح تماشا کردم. او شرور و دیوانه است. او ناگهان فریاد می‌زند.

به تازگی ویدئویی در وبسایت‌های خبری مختلف منتشر شده که رشیده طلیب را در حالی که فریاد می‌زند «شما مردم دیوانه شده اید» نشان می‌دهد.

دونالد ترامپ در روز‌های اخیر ۴ زن دموکرات کنگره را بار‌ها هدف حملات لفظی قرار داده و گفته که بهتر است این زنان به کشور‌های خود بازگردند و اوضاع را در کشور‌های خود که با انواع جرم و جنایت‌ها روبرو هستند، درست کنند. این اظهارات ترامپ تاکنون انتقاد نمایندگان و گروه‌های مختلف را به دنبال داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار