آمادگی اسکان بیش از ۷ هزار گردشگر در اماکن اقامتی استان ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی ایلام از اسکان هفت هزار و ۲۰۰ گردشگر در اماکن اقامتی استان ایلام طی سال جای خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی ایلام اظهار داشت: در سه ماهه نخست ۹۸ بیش از هفت هزار و ۲۰۰ نفر مسافر ایرانی و خارجی که از این تعداد اقامت شش هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۷۰۰ مسافر خارجی در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل و مهمان پذیر اسکان داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هتل، ۵ مهمان پذیر ،۶۳ خانه مسافر و ۲۴ اقامتگاه بوم گردی در استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر حدود بیش از سه هزار و دویست تخت در واحدهای اقامتی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام آماده میزبانی از میهمانان و گردشگران هستند.

شنبه زاده ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای افزایش گردشگران ورودی داخلی و خارجی (از کشور عراق) از اولویت‌های مهم اداره کل می‌باشد.

وی گفت: با توجه به شروع سفرهای تابستانی، تمهیدات و آمادگی‌های لازم جهت اقامت مسافران در واحدهای اقامتی از سوی دبیرخانه ستاد صورت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی تصریح کرد: برای سفرهای تابستانی کمیته ویژه نظارت بر بهره برداری از نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت تشکیل شده است و تمامی واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ب

وضعیت اسکان در اماکن اقامتی استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.