تا پایان سال؛

افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی با بیش از ۸ میلیارد تومان در کردستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز در نشست با اصحاب رسانه گفت: تا پایان امسال ۱۳۶ طرح محرومیت زدایی در روستا‌ها ومناطق محروم استان با ۸ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی با بیش از ۸ میلیارد تومان در کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار زهرایی افزود: این طرح‌ها از جمله ۴۰ هزار طرح در دست اجرای بسیج سازندگی کشور است، که فعلا ۴ هزار و ۵۰۰ طرح آن به پایان رسیده است.

سردار زهرایی افزود: افتتاح طرح مرکز بهداشت در یکی از روستا‌های سروآباد به صورت نمادین، آغازی برای بهره برداری از این تعداد طرح در کردستان  است.

وی افزود: جلوگیری از مهاجرت روستاییان، ایجاد پیوند‌های اجتماعی، استفاده از ظرفیت خیرین و ایجاد زیر ساخت‌های اشتغال از جمله اهداف اجرای این طرح‌ها است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: این طرح‌ها شامل خشکه چینی، ایجاد قنوات، ایجاد جاده بین مزارع واستخر ذخیره آب است که با توجه به زیر ساخت‌های اشتغال ساخته می‌شود.

وی از حضور بیش از ۱۱ هزار گروه جهادی جغرافیا محور ویک هزارو ۵۰۰ گروه جهادی محله محور در اجرای این طرح‌ها خبرداد وافزود: همگرا کردن دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسانی به  مردم از جمله اهداف این گروه‌ها است.

انتهای پیام/ت

طرحهای محرومیت زدایی درکردستان

 

  

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.