وزیر ارتباطات در حاشیه هیئت دولت:

مدارس کپری تا پایان سال هوشمند می‌شوند

آذری جهرمی گفت: هوشمندسازی مدارس را ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم.

حتی مدارس کپری را هم تا پایان سال هوشمند می‌کنیمبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت درباره امکان قانونی شدن بیت‌کوین در کشور گفت: امروز در دولت در این خصوص صحبت کردیم تا تصمیمی اتخاذ شود که البته در این جلسه به نتیجه نرسیدیم.

وی در خصوص هوشمندسازی مدارس و در پاسخ به این سوال که شما درحالی از هوشمندسازی صحبت می‌کنید که همچنان برخی مدارس ما کپری هستند، گفت: ما طبق توافق نامه‌ای که با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم سه لایه برای هوشمندسازی درنظر گرفتیم. بخشی موضوع ارتباطات مدارس است، خدمات لازم برای خدمات هوشمندسازی و سوم تجهیز مدارس است.

وزیر ارتباطات افزود: مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها در این حوزه مشخص شده است، بخش خصوصی هم در این حوزه همکاری خواهد کرد. ما ارتباط تمامی مدارس ولو همان مدارس کپری را تا پایان سال برقرار می‌کنیم.

جهرمی در تصریح کرد: این مساله می‌تواند برای نظام آموزشی متحول‌کننده باشد، البته بحث تجهیز مدارس هم صحبت درستی است؛ اما نمی‌توانیم در این حوزه تا تجهیز مدارس دست روی دست بگذاریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار