بازدید سرلشگر سلامی از روستای سیل‌زده «مورانی» پلدختر + تصاویر

سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرستان پلدختر از روستای سیل‌زده مورانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، صبح امروز سرلشگر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از بازدید از مناطق سیل زده پلدختر، محور خرم‌آباد- پلدختر- معمولان ، از روستای سیل‌زده مورانی از ساخت ۱۴ واحد مسکونی در این روستا توسط سپاه سید الشهدا(ع) تهران بازید کرد و از نزدیک در جریان بازسازی این مناطق قرار گرفتبازدید کرد.

بازدید سرلشگر سلامی از محور خرم‌آباد- پلدختر- معمولان + تصاویر

کلنگ قطعه نخست این محور که قرار است توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه احداث شود، هفته آینده به طور رسمی بر زمین زده می‌شود.

گفتنی است محور خرم‌آباد- پلدختر- معمولان طی سیل اخیر لرستان آسیب بسیاری دید که بازسازی آن از مطالبات عمده مردم این مناطق محسوب می‌شود.

بازدید سرلشگر سلامی از محور خرم‌آباد- پلدختر- معمولان + تصاویر

او با حضور در روستای «مورانی» در جریان روند بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده در سیل قرار گرفت. سرلشکر سلامی همچنین در کوی سازمانی‌های پلدختر و در جمع مردم سیل زده حضور یافت.

سرلشکر سلامی با حضور در شهر سیل‌زده پلدختر از مناطق سیل‌زده خیابان ۷ تیر، میدان بسیج و کوی سازمانی نیز بازدید کرد، بازدید از دیگر روستاهای سیل‌زده این شهرستان و کلنگ‌زنی جاده جدید خرم‌آباد- پلدختر نیز از دیگر برنامه‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان لرستان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فرآیند بازسازی و تعمیر منازل خسارت دیده از سیلاب در نقاط مختلف لرستان از جمله خرم آباد، پلدختر و… مشارکت دارد.

بر اساس این گزارش، سرلشکر سلامی ظهر امروز در جلسه با مسئولان ستادی سپاه لرستان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/پ

سفر سردار سلامی به مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سپاه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار