رقابت «شیر شاه» با «روز و روزگاری در هالیوود» برای صدر نشینی گیشه

فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» در گیشه این هفته با انیمیشن «شیرشاه» دیزنی رقابت می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، ریک دالتون و کلیف بوث، شخصیت‌هایی که لئوناردو دیکاپریو و برد پیت آن‌ها را در فیلم سینمایی «روز و روزگاری در هالیوود» بازی کرده اند در این هفته باید با انیمیشن «شیرشاه» دیزنی برای تصاحب گیشه داخلی رقابت کنند.

فیلم درام «تارانتینو» در ژانر بزرگسال و انیمیشن «شیرشاه» نیز در ژانر خانوادگی که هر دو طرفداران زیادی دارند اما انیمیشن شیرشاه که دومین هفته اکران خود را پشت می‌گذارد می‌تواند، دوبرابر و حتی سه برابر فروش داخلی «روز و روزگاری» فروش کند. پیش بینی شده «روز و روزگاری در هالیوود» با ۳۶۰۰ سینمایی که در اختیار دارد چیزی حدود ۳۰ میلیون دلار فروش کند. با این حال باید در نظر داشت تمام علاقه‌مندان به این فیلم سینمایی به یکباره به سینما نخواهند رفت و این فیلم می‌تواند مدت طولانی و پر سودی را در گیشه بگذراند.

در حالی که این روز‌ها صدر گیشه در دست فیلم‌های ابر قهرمانی و انیمیشن‌های دیزنی است، مخاطبان زیادی خواستار فیلم‌هایی بر اساس ایده‌هایی در واقعیت مثل فیلم «مید سامر»، «ما»، «دیروز» هستند که فیلم تارانتینو نیز جزو این نوع فیلم‌ها محسوب می‌شود.

اما به گفته این سایت هیچ تضمینی برای فروش فیلم روز و روزگاری که در جشنواره فیلم کن با وجود دست خالی برگشتن، نظرات مثبتی به همراه داشت و از نگاه راتن تومیتو، امتیاز ۹۳ را دریافت کرده است، وجود ندارد.

سونی، کمپانی که حق انتشار این فیلم را بر عهده دارد در حدود ۹۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم بدون محاسبه هزینه مارکت‌های جهانی هزینه برداشته است. اگر این پیش بینی‌ها درست از آب در بیاید، پشت سر فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» قرار می گیرد که بیشترین موفقیت این کارگردان در هفته ابتدایی با ۳۸ میلیون را در دست دارد. این فیلم که برد پیت در آن ایفای نقش می‌کرد ۱۲۰ میلیون در گیشه داخلی، و ۳۲۱ میلیون در گیشه‌های بین المللی فروش داشت. «جانگوی زنجیر گسسته» فیلم برنده اسکار این کارگردان نیز با ۴۲۵ میلیون موفق‌ترین فیلم تارانتینو در گیشه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.