اختصاصی/ انصاری در گقت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نامه‌ای درباره افزایش حقوق‌ها از مجلس به دولت نرسیده است/ تمام دستگاه‌ها باید مشخصات خود را در سامانه حقوق و مزایا قرار دهند

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اکنون از نظر این سازمان سامانه حقوق و مزایا مستقر است و دستگاه‌ها باید اطلاعات خود را وارد کنند.


نامه‌ای از مجلس به دولت نرسیده است/ تمامی دستگاه‌ها باید مشخصات خود را در سامانه سما قرار دهندجمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مصوبه حقوق و مزایا گفت: مصوبات دولت به اصل ۱۳۸ قانون اساسی و رئیس مجلس ارسال می‌شود  و  او اگر مصوبه و بخش‌هایی از آن را مغایر قانون تشخیص دهد، به دولت و رئیس‌جمهور اعلام می‌کند و مطابق نظر آنها دولت آن را اصلاح می‌کند.

انصاری با اشاره به گفته یکی از نمایندگان مجلس درباره نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور درباره مصوبه افزایش حقوق و مزایای کارکنان دولت، گفت: تا امروز نامه‌ای از رئیس مجلس شورای اسلامی به دولت نرسیده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره سامانه شفافیت حقوق و مزایا گفت: سامانه حقوق و مزایا یک سامانه است که از اردیبهشت سال قبل مستقر شده و اطلاعات حقوق و مزایای دستگاه‌ها و کارکنان باید در آن قرار بگیرد. قوه مجریه، قوه مقننه و تمام دستگاه‌های تابعه آن و همچنین اکثر دستگاه‌ها اطلاعاتشان را در این سامانه وارد کردند. از قوه قضاییه، صدا و سیما و  مجموعه نهاد‌ها و بنیاد‌های زیر نظر مقام معظم رهبری هیچ اطلاعاتی در سامانه بارگذاری نشده است.

انصاری بیان کرد: اکنون از نظر سازمان اداری و استخدامی کشور سامانه مستقر است و دستگاه‌ها باید همکاری بیشتری داشته باشند و اطلاعات خود را وارد کنند. بنده قرار بود گزارشی از  آخرین وضعیت سامانه در دولت ارائه دهم که به دلیل طولانی شدن برخی از مباحث امروز، به روز یکشنبه موکول شد و هر تصمیمی که دولت بگیرد، روز چهارشنبه هفته آینده در جمع شما عرض خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار