سردار فدوی در شهرکرد عنوان کرد؛

دشمن به شکست‌های مکرر در برابر نیروی دریایی سپاه اعتراف کرد/ ایران پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به شکست‌های مکرر در برابر نیروی دریایی سپاه اعتراف کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در شهرکرد اظهار داشت: پاسداران به تکالیف خود همواره عمل کرده و می‌کنند و در هیچ کجای دنیا کشوری به اقتدار ایران وجود ندارد که بتواند در برابر ابرقدرت‌های جهان و استکبار جهانی ایستادگی کند.

او با بیان اینکه شکست آمریکایی‌ها در برابر نیروی دریایی سپاه از سال ۱۳۶۶ آغاز شد افزود: در سال‌های اخیر دشمن دو بار در مقابل سپاه پاسداران زانو زد و هیچ کشوری تا کنون جرأت دست اندازی به ایران را نداشته است.

فدوی اضافه کرد: همانگونه که امام راحل تأکید کردند، ایران پرچم لا اله الا الله را بر همه قله‌های دنیا برافراشته خواهد کرد و همه دشمنان در جبهه نرم نیز با شکست روبه رو می‎شوند.

او ادامه داد: در طول چهل سال گذشته، پاسداران ما از نظام و انقلاب به قیمت جان پاسداری کردند و این عنایت بزرگیست که به خانواده سپاه داده شده است.

فدوی گفت: همسران و دختران کارکنان سپاه در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی همواره مایه افتخار هستند و اگر همراهی و همکاری خانواده‌های پاسداران با آنان نبود، اینگونه از انقلاب پاسداری نمی‌شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه افتخارآفرینی پاسداران به علت حمایت و ایستادگی همسر و خانواده هایشان است افزود: امروز دشمنان ما از جبهه زنان وارد عمل شده اند و این شما همسران و دختران نباید بگذارید دشمن به اهداف خبیثانه خود برسد و هر چه توان دارید برای شکست دشمن در این عرصه به کار بگیرید.

انتهای پیام/ف

زنان و دختران تکلیف بزرگی در برابر توطئه دشمنان دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.