ابراهیمی: مشکلات مالی به بازیکنان ارتباطی ندارد/ نوری کاپیتان اول پارس جنوبی است

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: مشکل مالی همه جا وجود دارد و این موضوع نباید خللی در روند عملکرد بازیکنان بوجود بیاورد.

ابراهیمی: مشکلات مالی به بازیکنان ارتباطی ندارد/ محمد نوری کاپیتان اول پارس جنوبی استمحمد ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی سرعین و تورنمنت چهارجانبه شیراز که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، اظهار داشت: اردوی خوبی در سرعین داشتیم که با توجه به آب و هوای مناسب این شهر، توانستیم کار‌های تاکتیکی خود را مرور کنیم و مسائل مربوط به بدنسازی را پیگیری کنیم. در شیراز نیز با وجود گرمای شدیدی که بود، بازی‌های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم.

ابراهیمی تصریح کرد: می‌خواستم جایی بازی کنم که آرامش داشته باشم. در بحث انتخاب پارس جنوبی، حضور فراز کمالوند به عنوان سرمربی تیم و بهرام رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی، بسیار تاثیرگذار بود. خودم نیز باتوجه به این که اهل جنوب کشور هستم علاقه‌مند بودم تا در پارس جنوبی بازی کنم و مردم خونگرم شهر جم دلیل  دیگرم برای انتخاب پارس جنوبی بود.

او درباره اینکه تاریخ آغاز لیگ برتر هنوز مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: این موضوع نباید تاثیری در وضعیت بازیکنان داشته باشد، اما از طرفی کادرفنی و مدیریت باشگاه برنامه‌های خودشان را دارند که این موضوع مشکل ساز می‌شود و مدیریت باشگاه شاید بخواهد طبق برنامه منظم خودش کارش را انجام دهد. اما باز هم باید بگویم که ما به عنوان بازیکن وظیفه داریم که تمرینات را انجام دهیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد مشکلات مالی این تیم گفت: مشکلات  مالی در همه جا وجود دارد، اما درباره آن مسئولان باشگاه و شخص فراز کمالوند باید صحبت کنند و من نمی‌توانم در این بازی صحبتی کنم.

ابراهیمی درباره بازوبند کاپیتانی در پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در تیم ما محمد نوری کاپیتان اول است. او بزرگتر ما است و نوری در فوتبال ایران ثابت شده است. من رابطه بسیار خوبی با او دارم و همه کاپیتانی را  حق نوری  می‌دانیم و امیدوارم در کنار او فصل بسیار خوبی داشته باشم.


بیشتر بخوانید:

پارس جنوبی قهرمان رقابت‌های چهارجانبه شیراز شد

خطیب: چطور نفت مسجد سلیمان پول دارد، اما ما نداریم؟ / گرفتن پارس جنوبی از مردم جم بی‌انصافی است

کمالوند: تیم فوتبال پارس جنوبی در آستانه انحلال قرار دارد


انتهای پیام/

اظهارات محمد ابراهیمی درباره تیم فوتبال پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار