فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

استمرار جریان پیشرفت با وجود تحریم/ بازسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستانی توسط سپاه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر به‌کارگیری همه توان برای بازسازی خانه‌های مردم مستضعف سیل‌زده لرستان گفت:بازسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفته است.

استمرار جریان پیشرفت با وجود تحریم/ بازسازی بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیل‌زده لرستانی توسط سپاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرلشگر حسین سلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توانستیم از مناطق سیل‌زده لرستان به ویژه پلدختر و همچنین پروژه آزادراهی خرم‌آباد به اراک بازدید کردیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه برای مردم تلاش شود باز متناسب با شان مردم نیست، همیشه ما نسبت به ارزش‌های بزرگ مردم عقب هستیم و آنچه را انجام می‌دهیم وظیفه بوده و همه امکانات و نیرو‌های عظیم در اختیار متعلق به مردم هستند.

بازسازی ۲ هزار واحدمسکونی سیل زده لرستان توسط سپاه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر به‌کارگیری همه توان برای بازسازی، ترمیم و ساخت خانه‌های مردم مستضعف سیل‌زده لرستان افزود: احداث و تعمیر بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفته است که امروز از تعدادی از آن‌ها بازدید و توصیه‌هایی برای انجام کار باکیفیت‌تر و در زمانی سریع‌تر ارائه شد.

سرلشکر سلامی بیان داشت: بایستی شرایطی فراهم شود که انتظارات رهبر انقلاب برای رسیدگی به مردم محروم و به ویژه توصیه‌های اکید اخیر معظم‌اله در مورد رسیدگی به سیل‌زدگان محقق شود، در همین راستا برای اجرای اوامر رهبر انقلاب در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردیم تا انگیزه برادران را برای تقویت این مهم ارتقاء دهیم.

وی با اشاره به روند پیشرفت کاری پروژه آزادراه خرم‌آباد-اراک تصریح کرد: این پروژه که طولی بالغ بر ۱۳۴ کیلومتر دارد در چهار فاز اجرایی تعریف شده و ۴۰ درصد سرمایه‌گذاری آن نیز بر عهده سپاه قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه عملیات اجرایی پروژه با کیفیت خوبی در حال انجام است، افزود: صرفه‌جویی بزرگی در سوخت با کاهش طول مسیر و همچنین قرار گرفتن بزرگترین تونل بزرگراهی کشور به طول ۳ هزار و ۱۰۰ متر از مهمترین ویژگی‌ها و دستاورد‌های فنی آزادراه خرم‌آباد به اراک است.

استمرار جریان پیشرفت با وجود تحریم

وی یادآور شد: در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند ما را در فشار اقتصادی قرار دهند، اما همچنان جریان سازندگی در کشور ما فراتر از اراده دشمنان در حال انجام است و این به مفهوم غلبه اراده ملت ایران بر دشمنان است که می‌توانند در حالی که در جنگ اقتصادی قرار دارند، اما پیشرفت‌های بزرگ و قابل حس و باورکردنی را صورت دهند.

سرلشگر سلامی با تأکید بر اینکه ما به ساختن ادامه می‌دهیم و هر چه قدر دشمنان فشار را بیشتر کنند اراده ما برای قوی شدن مستحکم‌تر می‌شود، اظهار داشت: ما تجربه کرده‌ایم که در فشار، بهتر رشد می‌کنیم، همچنان‌که بسیاری از پیشرفت‌ها که برخی از آن‌ها ابعاد جهانی دارد همه ناشی از حس جهادی است که در دوره تحریم به جوانان، ملت و نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: تا امروز از تحریم بهره‌های فوق‌العاده‌ای برده‌ایم، بنابراین دشمنان باید بدانند با تحریم موجب پیشرفت ما می‌شوند، ما به خداوند و استعداد‌های درونی خود تکیه می‌کنیم، ما اسرار موفقیت را به دست آورده‌ایم.

وی با بیان اینکه موفقیت نیازمند راه و اعتماد به نفس است، تصریح کرد: موفقیت نیازمند اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است و همه این لوازم امروز در جامعه ما برای جهش‌های بزرگ فراهم است و دشمنان اخبار این جهش‌ها را در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهند شنید و می‌بینند که تحریم‌ها چیزی جز پبشرفت برای ملت ایران به دنبال نخواهد داشت.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمن همه ابزار‌های فشار را تست کرده و در مورد انقلاب اسلامی و ملت ایران همه آزمون‌ها از جمله تحریم‌های اقتصادی، فشار‌های سیاسی، عملیات‌های روانی و ارعاب برای عملیات نظامی را به عمل آورده است، اما جهان نتیجه اعمال فشار‌ها را دید و متوجه شد که ایران صاحب اراده برای به کارگیری قدرت است و از اعمال قدرت برای دفاع از منافع ملت هیچ وقت کوتاه نمی‌آید و اراده قاطعی برای پیشبرد اهداف خود دارد و از آرایش جنگی دشمنان در هیچ صحنه‌ای هراسی ندارد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سپاه ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
ماشاالله اگر بخواهیم می توانیم دستتون درد نکنه