فعال شدن ۴۸ واحد راکد و افزایش ظرفیت ۶۷ واحد تولیدی لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سال گذشته ۴۸ واحد راکد فعال و ۶۷ واحد افزایش ظرفیت داشته‌اند که اتفاق قابل‌توجهی در حوزه اقتصاد استان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   محمدرضا صفی‌خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: سال گذشته ۴۸ واحد راکد فعال و ۶۷ واحد افزایش ظرفیت داشته‌اند که اتفاق قابل‌توجهی در حوزه اقتصاد استان بود.

  محمدرضا صفی‌خانی در آیین تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن لرستان که در اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه چند سال متوالی شعار سال اقتصادی است، تأکید کرد: یعنی توجه ارکان نظام به این سمت معطوف شده است، بنابراین همه ارکان نظام باید همدل و هم سو در این مسیر گام بردارند تا مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی به کمترین میزان برسد.

وی افزود: به نظر می‌رسد اگر کمبود و کاستی در این خصوص وجود دارد به عدم درک ما از اهمیت مقوله اقتصاد بر می‌گردد.

رئیس سازمان صمت لرستان با اشاره به اینکه ما با دشمن وارد جنگ تمام عیار شده‌ایم، تصریح کرد: برای برون‌رفت از این وضع و مقابله با دشمن باید مشکلات اقتصادی را حل و حمایت واقعی را از اقتصاد داشته باشیم.

صفی‌خانی ضمن تأکید بر حمایت از فعالان عرصه اقتصادی، عنوان کرد: تکریم از فعالان اقتصادی که جهادگران این عرصه هستند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و به تعبیری باید فرش قرمز را برای آن‌ها پهن کرد.

وی با بیان اینکه اجماعی که در حوزه اقتصاد ایجاد شده تحرک این حوزه را به دنبال داشته است، عنوان کرد: استراتژی لرستان نیز در حوزه صنعت، معدن و تجارت استفاده از ظرفیت‌های استان در جهت تحقق اهداف اقتصادی و بالا بردن ارزش‌افزوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصادی سال گذشته ۴۸ واحد راکد فعال و ۶۷ واحد افزایش ظرفیت داشته‌اند که اتفاق قابل‌توجهی در حوزه اقتصاد استان بود.

صفی خانی بیان کرد: همچنین در راستای تأمین کالا‌های اساسی مانند روغن، برنج، گوشت و دیگر اقلام با هم‌افزایی که بین دستگاه‌های ذی‌ربط وجود داشت در مقایسه با دیگر استان‌ها مشکلات را به حداقل رساندیم.

وی بیان کرد: در سیل اخیر لرستان بیش از ۱۲۰۰ واحد صنفی پلدختر متحمل خسارات جدی شدند که برای بازگشت نیاز به کمک و حمایت همه‌جانبه دارند.

شایان ذکر است در هماسش تجلیل از برگزیدگان صنعت و معدن لرستان از ۲۸ واحد نمونه استانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ر

ظرفیت ۶۷ واحد تولیدی لرستان افزایش یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.