بسته اخبار حوادث امروز ۲ مرداد ماه ۹۸؛

برخورد ۲ موتورسیکلت با یک کشته و ۴ مجروح/ سرطان موضوعی برای کلاهبرداری در فضای مجازی

مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد ۲ موتورسیکلت با یک کشته و ۴ مجروحبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز چهارشنبه ۲ مردادماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد ۲ موتورسیکلت با یک کشته و ۴ مجروح 

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان گفت: یک فقره تصادف جرحی در در محور "زهک به میلک روستای سنجرانی" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک با سه ترک نشین با یک دستگاه موتورسیکلت دیگر با ۲ ترک نشین به صورت رخ به رخ برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه هر ۵ ترک نشین ۲ موتورسیکلت مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند که متاسفانه یکی از ترک نشینان موتور سیکلت فاقد پلاک (مرتضی ۱۸ ساله) به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه انحراف به چپ موتور سیکلت فاقد پلاک اعلام کرده است.

سرطان موضوعی برای کلاهبرداری در فضای مجازی

سرهنگ‌ مرتضی بزی سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان  گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مردی ۶۲ ساله مبنی بر کلاهبرداری در فضای سایبر موضوع در دستور تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکی پرونده اعلام داشت مدتی است عروسش در شبکه‌های اجتماعی با اعلام بیماری ناعلاج پسرش احساس و عواطف اقوام و آشنایان را جریحه دار کرده و با ارسال پیام‌هایی مبنی بر این که شوهرش از بیماری سرطان رنج می‌برد و هزینه‌های درمان برایمان بسیار سنگین است درخواست کمک کرده و بعد از این که صحت این موضوع برایش روشن شد با پسرش تماس گرفته و پسرش اذعان بی اطلاعی می‌نماید و بیان داشته که در صحت و سلامت کامل می‌باشد و هیچگونه بیماری ندارد.

سرهنگ بزی تصریح کرد: کارشناسان پلیس پس از بررسی فنی متهم را به پلیس فتا احضار که در بازجوئی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان در مورد نشر اکاذیب در فضای مجازی بیان داشت: یکی از اقدامات مهم برای مقابله با این معضل در فضای مجازی این است که ما هر خبر و پیامی را بدون تحقیق نپذیریم و در مورد هر خبری از منابع موثق تحقیق کنیم.

دستگیری ۴۶ خرده فروش و معتاد متجاهر

سرهنگ غلامرضا توکلی فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با توزیع و مصرف مواد مخدر و خرده فروشان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در سطح شهرستان سیب و سوران عملیاتی و به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا ماموران این فرماندهی طی ۲ روز گذشته با هماهنگی مقام قضائی طی چند عملیاتی ضربتی ۴۳ معتاد متجاهر و کارتن خواب را جمع آوری و ۳ خرده فروش را دستگیر و مقادیری مواد مخدر را از آنان کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب وسوران با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.


غرق شدگی پسربچه ۸ ساله در رودخانه "کاجو" شهرستان قصرقند

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند گفت:صبح امروز یک فقره مرگ مشکوک در مرکز بهداشتی و درمانی شهر قصرقند به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ"بهروز لامعی" افزود: با حضور ماموران کلانتری ۱۱ در محل و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد پسربچه‌ای ۸ ساله به نام محمد در پی سر خوردن به داخل رودخانه "کاجو" غرق شده و قبل از رسیدن به مرکز درمانی فوت کرده است.

او تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص این پسربچه ۸ ساله اهل شهرستان "ایرانشهر" بوده که برای دیدن اقوام به روستای "هلچنگان" آمده و حوالی ساعت ۰۸:۰۰ هنگام بازی در اطراف رودخانه "کاجو" به داخل آب سر خورده است.

او ادامه داد: با توجه به حجم بالای آب در این رودخانه در پی بارندگی فصلی این منطقه که به "موسون" معروف است این پسربچه دچار غرق شدگی شده و جسدش نیمه جانش با کمک اهالی از آب بیرون کشیده شده و به درمانگاه منتقل شده است.

او خاطر نشان کرد: با تائید مرگ این پسر بچه توسط نیرو‌های اورژانس؛ جسد با هماهنگی مقام قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرقند با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش از خانواده‌ها خواست به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث تلخی همواره مراقب کودکان خود باشند و هیچ گاه آن‌ها را تنها نگذارند و بدانند که یک کودک ممکن است در یک رودخانه کم عمق نیز غرق شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار