سفر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک تعاون به گچساران و باشت

رییس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون از طرح های اقتصادی گچساران و باشت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به‌ اتفاق غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون برنامه‌وبودجه مجلس در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح‌های اقتصادی شهرستان‌های گچساران و باشت بازدید کردند.
 
گفتنی است که در این سفر ابتدا از شرکت همای لطیف سلولزی تولید دستمال‌کاغذی و دستمال حوله‌ای در شهرستان گچساران واقع در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید شد .
 
شایان ذکر است در این سفر از شرکت تولید ظروف یک‌بارمصرف، طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط شهرستان گچساران ،شرکت تولید سازهای فلزی ، شرکت تولید بتن آماده مستقر در شهرک صنعتی بازدید شد و مسئولان ومدیران عامل این شرکت ها نیازهای خود را مطرح کردند.
 
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین از طرح تولید صنایع فلزی و کابینت سازی بازدید به عمل آورد و ضمن گفت‌وشنود با مدیران این شرکت به تأمین نیاز اعتباری شرکت جهت توسعه فعالیت در قالب خرید ماشین‌آلات و تجهیزات اعلام حمایت و پشتیبانی نمود.
 
رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون و همراهان از محل ایجاد مجتمع دامداران شهرستان گچساران و طرح تولیدی جک‌های هیدرولیکی در گچساران نیز بازدید کردند.
 
در ادامه رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیئت همراه در ادامه این سفر ظهر دیروز در شهرستان باشت حضور یافتند و ضمن دیدار با مسئولین این شهرستان از تعدادی طرح اقتصادی در این شهرستان بازدید کردند.
 
در ادامه این سفر محل طرح گردشگری پارک تپه‌ای ، محل راه اندازی طرح گردشگری مربوط به اردوگاه تفریحی ، محل احداث طرح پرواربندی ۱۵۰۰ رأسی بره و طرح تولیدی دستمال‌کاغذی شرکت تعاونی ۱۱۲۸ بنفشه در شهرستان باشت مورد بازدید قرار گرفتند.
 
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن اعلام رضایت از بازدید طرح‌های اقتصادی گفت: هدف اصلی در این سفر آشنایی بهتر و بیشتر از وضعیت طرح‌های اقتصادی منطقه از نزدیک و بررسی نحوه کمک و ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات اعتباری با رویکرد اثربخشی بانک در امر رونق تولید و ایجاد و حفظ اشتغال در قالب ایجادی، توسعه‌ای و تأمین سرمایه در گردش برای طرح‌های اقتصادی کوچک و متوسط بوده است.
 
حجت الله مهدیان تاکید کرد:  بازدید میدانی و حضور در مناطق مختلف اقتصادی و گفت‌وشنود با فعالان اقتصادی فرایند تصمیم‌گیری و خدمات‌رسانی را موثرتر خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ط
 

سفر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک تعاون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.