پیشنهاد خنده دار «جیانگ سو» به رئال برای خرید گرت بیل

باشگاه چینی «جیانگ سو» برای جذب بازیکن ولزی رئال مادرید پیشنهاد عجیب و مضحکی به این باشگاه ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه چینی جیانگ سو برای خرید گرت بیل هافبک ولزی رئال مادرید قرارداد دو ساله ای پیشنهاد داد اما شرایط مالی این باشگاه عجیب و به نوشته روزنامه چینی مضحک بود.

«جیانگ سو» آماده است طی قراردادی دو ساله، ۱۷ میلیون یورو در سال به این بازیکن ولزی بپردازد. اما آن‌ها فقط ۲۲ میلیون یورو را در اختیار رئال مادرید قرار می‌دهند.

البته مسئله انتقال بیل به چین اخیرا رنگ باخته است. دو تیم جیانگ سو سانینگ و بیجینگ گوئان علاقه‌مند به خرید بیل بودند که دومی حتی در اینستاگرام هم جزو دنبال کنندگان این بازیکن بودند، اما پس از شنیدن پاسخ منفی کنار کشیدند.

ظهرا علاقه جیانگ سو بسیار واقعی بود با این حال، وقتی رسانه‌های چینی نشان دادند که این باشگاه برای انتقال بیل چه مبلغی پیشنهاد داده علت پاسخ منفی رئال مشخص شد.

SINA Sport چین که این ارقام را گزارش کرد، این مبالغ را «مضحک» توصیف کرد؛ و یادآور شد که گوانگژو اورگراند پس از بازگشت پائولینو از بارسلونا خوب نتیجه گرفت. آن‌ها حتی حق تلویزیونی بیشتری دریافت کردند.

جاناتان بارنت مدیر برنامه‌های گرت بیل می‌گوید که جدایی بیل ممکن است این روز‌ها باشد و در غیر اینصورت او برای سه سال دیگر در رئال، بماند. او گفت که پیشنهاداتی برای این بازیکن وجود دارد، اما خروج او ممکن است به سبب آسیب دیدگی آسنسو پیچیده شود. بیل بر اساس توصیه‌های تیمش نمی‌خواست در مقابل بایرن بازی کند.

آن موقع انتقال او نزدیک بود، اما در حال حاضر با توجه به این که بیل برای رفتن به آسیا متقاعد نشده است، تکلیف او روشن نیست.


بیشتر بخوانید:

گرت بیل پیشنهاد چینی ها را رد کرد

فاصله رونالدو با علی دایی چندگل است؟

فهرست گران‌قیمت‌ترین بازیکنان لیگ ایران مشخص شد/ سرخابی‌ها رکورد زدند!


انتهای پیام/

پیشنهاد عجیب «جیانگ سو» به بیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار