تخصیص لاستیک به رانندگان بار درون شهری

‍ مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از تخصیص لاستیک با نرخ تعاونی به رانندگان ناوگان باری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی با بیان اینکه رفع مشکلات رانندگان ناوگان بار و مسافر از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی است، گفت: در مرحله نخست بر حسب نیاز لاستیک ویژه خودرو‌های سنگین به رانندگان باری درون شهری اختصاص پیدا کرد.

وی داشتن پروانه فعالیت و اشتغال از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه را از شرایط دریافت اختصاص لاستیک به این حوزه برشمرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال تعداد لاستیک‌های تخصیص یافته را افزایش و در جهت کسب رضایتمندی رانندگان ناوگان بار و مسافر گام برداریم.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی توجه به قشر زحمتکش ناوگان بار و مسافر درون شهری را نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسولین دانست و یادآور شد: گرانی قیمت لاستیک از عواملی است که تعویض لاستیک‌های فرسوده را برای رانندگان سخت و دشوار کرده است.

وی در پایان گفت: رانندگان ناوگان باری دارای پروانه از سازمان تاکسیرانی کرمانشاه می‌توانند جهت کسب اطلاع از چگونگی تخصیص لاستیک‌ها پس از دریافت پیامک سهمیه لاستیک و رمز حواله به مراکز معرفی شده مراجعه نمایند.

انتهای  پیام/ز



رفع مشکلات رانندگان ناوگان بار و مسافر از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی است

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.