دبیر شورای عالی بیمه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعلام تعرفه‌های دندانپزشکی تا زمستان ۹۸/ خدمات دندانپزشکی سال آینده تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرد

رضوی گفت: تعرفه‌های دندانپزشکی تا پایان پاییز تعیین می‌شوند و سال آینده تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

سجاد رضوی، دبیر شورای عالی بیمه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بالا بودن پرداختی از جیب مردم در حوزه دندانپزشکی اظهار کرد: بخش عمده‌‌ پرداختی از جیب در حوزه درمان، مربوط  دندانپزشکی است و متاسفانه مردم به دلیل بالا بودن تعرفه‌های در مواردی از مراجعه به دندانپزشک یا پیگیری درمان مشکلات دهان ‌و دندان خود پشیمان می‌شوند.

وی ادامه داد: البته پرداختی از جیب در حوزه دندانپزشکی تنها در ایران بالا نیست و در سراسر دنیا خدمات دندانپزشکی تعرفه بالایی دارد.

رضوی دباره زمان تعیین تعرفه‌های دندانپزشکی گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان پاییز امسال، تعرفه‌های دندانپزشکی را اعلام کنیم تا سال آینده تعرفه‌ها تحت پوشش بیمه قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: توزیع نامناسب دندانپزشک در مناطق محروم/ بیش از ۳۴ هزار دندانپزشک در کشور فعالیت می‌کنند


دبیر شورای عالی بیمه درباره دریافتی‌های نامتعارف در برخی مراکز دندانپزشکی گفت: درست است که تعرفه‌های دندانپزشکی مصوب نشده اما این تعرفه‌ها میزان حداقل و حداکثری دارند و اگر دریافتی دندانپزشکی ها بیش از حد متعارف باشد، مردم می‌توانند موضوع را با اداره‌های نظارت بر درمان دانشگاه ‌های علوم پزشکی یا سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت در میان بگذارند تا به آنها رسیدگی کنیم.

انتهای پیام/

زمان تعیین تعرفه‌های دندانپزشکی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
خاستم مسعولین پیگیری کنند واین هزینه های بالاراپایین بیاورندوکنترل کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام من رفیقی دارم که با آه ناله میکرد ولی الان که دندانپزشک شده میتونه نصف شهرمونو بخره هر چند که تا الان خویشتنداری نشون داده وفقط ده بیست خونه بیشتر نخریده اون هم در بهترین جای شهرمون در کمتر از ده سال.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
بیش از حد متعارف؟؟؟؟ کلا تعرفه های دولتی غیر متعارف هستند دستمزد نیم ساعته دندانپزشک عمومی 5 برابر جراحی چندین ساعته فوق تخصص ریه هست .