برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت‌های این شرکت

شرکت خودروسازی کیا از توسعه پیکاپ‌های بزرگ خود در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت‌های این شرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنایع خودروسازی کیا در حال کار بر روی نسل جدید از اتومبیل‌های پیکاپ خود است. خودروساز کره با الگوبرداری از خودورسازان آمریکایی مانند فورد و دوچ اتومبیل‌های بزرگ و قدرتمند را طراحی و تولید می‌کند. نسل جدید پیکاپ‌های کیا تا ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.


بیشتر بخوانید: اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر


در حال حاضر یپکاپ وانت‌ها از بازار بسیار داخلی در کشور‌های مختلف جهان برخوردار هستند و شرکت‌های بزرگی برای تولید اتومبیل‌هایی برتر و توانا از این نوع تلاش می‌کنند. تقاضای زیاد در سراسر جان برای خرید پیکاپ‌وانت‌های سبب شده است این دسته از اتومبیل‌های پرطرفدار در مدل‌های مختلفی نظیر تک‌کابین، دو کابین، دیزلی و بنزینی تولید شود.

توسعه پیکاپ‌ وانت‌های کیا در آینده‌ای نزدیک

باتوجه به گرایش جهانی به سمت خودرو‌های الکتریکی و هیبریدی و در حال اتومبیل‌هایی که میزان مصرف سوخت کمی دارند شرکت‌های خودروسازی مختلف به ویژگی شرکت‌های آسیایی در زمینه تولید پیکاپ وانت با ویژگی‌های مذکور سرمایه گذاری مالی و تخصصی زیادی کرده‌اند. به جرات می‌توان گفت شرکت‌هایی نظیر کیا، هیوندا و چند شرکت آسیایی دیگر در تولید پیکاپ وانت‌هایی با مصرف پایین سوخت فسیلی و تولید آلایندگی کمتر نسبت به خودروسازان بزرگ آمریکایی بهتر عمل کرده‌اند.

برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت‌های این شرکت

شرکت کیا در خصوص عرضه و فروش این خودرو‌ها در استرالیا پروژه ویژه‌ای را برنامه ریزی کرده است. اتومبیل‌های شرکت کیا به ویژه پیکاپ وانت‌های این شرکت همواره فروش خوبی را در استرالیا تجربه کرده‌اند از همین رو مدیران کیا قصد دارند پیکاپ وانت‌های جدید خود را ابتدا در استرالیا و سپس در ایالات متحده آمریکا عرضه کنند.

برنامه ویژه کیا برای توسعه پیکاپ وانت‌های این شرکت

گفتنی است توجه زیاد مردم آمریکا به پیکاپ وانت‌های کشور خود و عدم تمایل کافی برای خرید خودرو‌های خارجی این دسته ازر اتومبیل‌ها در سیاست‌گذاری‌های مدیران شرکت کره‌ای بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

کیا فناوری‌های مرتبط با پیکا‌پ وانت‌‌های خود را توسعه می‌دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۰:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۸
انشاءالله قطعاتش زیاد و با کیفیت باشه و قیمتشم ارزان و کیفیت و استانداردشم عالی و فروشش هم از دم قسط با کارمزد 4% دصد طولانی مدت باشه تا همه مستضعفین مشتریش شن . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار