فراخوان هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در جهرم

فراخوان هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بادپر دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم گفت: انتظار می‌رود با همکاری علاقه‌مندان دو سالانه داستان کوتاه نارنج با بهترین کیفیت برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این دوسالانه از سال ۸۶ تاکنون در حال برگزاری است، افزود: این دوره نیز مانند دوره‌های قبل، کارگاه داستان باران، انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و مؤسسه فرهنگی هنری نارنج با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و شهرستان جهرم در مجموعه مدیریتی این شهرستان برگزار می‌شود.

بادپرافزود: موضوع جشنواره نارنج آزاد است و علاقه‌مندان در سراسر دنیا می‌تواند تا آخر شهریورماه امسال دو اثر که حداکثر ۴ هزار کلمه باشد را از طریق ایمیل جشنواره به نشانی dastannaranj@gmail.com و یا از قسمت ارسال اثر سایت رسمی جشنواره به آدرس www.dastannaranj.ir ارسال کنند.

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم تصریح کرد: متن کامل فراخوان در سایت جشنواره موجود است و علاقه‌مندان باید ابتدا متن فراخوان را به دقت مطالعه و سپس نسبت به ارسال اثر اقدام کنند.

وی ادامه داد: این دوسالانه که اختتامیه آن در آذرماه امسال برگزار می‌شود با استقبال بسیار خوبی از سوی نویسندگان فارسی زبان رو به رو شده است به طوری که در ششمین دوره این دوسالانه که اختتامیه آن در ۳۰ آذر ماه پارسال برگزار شد بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ اثر توسط دبیرخانه جایزه ادبی را دریافت کردند.

بادپر اضافه کرد: داوری ۶ دوره گذشته این جایزه ادبی را چهره‌های شاخص ادبیات داستانی ایران از جمله ابوتراب خسروی، محمد کشاورز، احمد اکبرپور، حسن محمودی، احمد آرام، عباس عبدی، بهاالدین مرشدی، ندا کاووسی‌فر، غلامحسین دهقان، بابک طیبی، محمد حسینی و فرشته احمدی انجام داده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/ت

انتشار فراخوان هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.